اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زابل خبر داد

اهدای جهیزیه به 384 نفر از نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد زابل

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان زابل گفت: در ایام‌الله دهه فجر 384 نفر از نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان زابل جهیزیه دریافت کردند.

اهدای جهیزیه به 384 نفر از نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمدمهدی قهرمانی اظهار داشت: طرح اشتغالزایی کلوچه پزی به مبلغ 100 میلیون ریال وام از محل منابع امدادی و طرح اشتغالزایی شیرینی پزی با ارزش 100 میلیون ریال تسهیلات وام از محل منابع بانکی از جمله پروژه‌های توانمندسازی کمیته امداد شهرستان زابل است که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: تعمیرات کلی و جزئی 29 مورد واحد مسکونی به مبلغ 198 میلیون و 231 هزار و 958 ریال، تعمیر سرویس‌های بهداشتی از منابع درمانی 30 مورد به مبلغ 120 میلیون ریال، کمک به طرح بهسازی روستای بنجار به تعداد 10 مورد به مبلغ 60 میلیون ریال عملکرد واحد خودکفایی، پرداخت وام‌های اشتغالزایی از منابع امدادی به تعداد 173 مورد به مبلغ 5 میلیارد و 80 میلیون ریال و پرداخت وام‌های اشتغالزایی از منابع بانکی به تعداد 643 مورد با ارزش 41 میلیارد و 330 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در بخش عمرانی بود که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر کمیته امداد شهرستان زابل ادامه داد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش به تعداد 384 نفر با ارزش 4 میلیارد و 860 میلیون ریال و پرداخت هدیه ازدواج به فرزندان پسر مددجو به تعداد 381 به مبلغ یک میلیارد و 320 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های کمیته امداد شهرستان زابل در ایام‌الله دهه فجر بود.

انتهای پیام/75006/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول