اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

79 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گچساران اهدا شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون به 79 نوعروس زیرپوشش این نهاد، کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شده است.

79 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گچساران اهدا شد

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای حمایت مادی و معنوی از جمعیت زیرپوشش برنامه‌ریزی مطلوبی دارد و هدف اصلی و برنامه‌ریزی این نهاد، توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش به ویژه زوج‌های جوان است.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی یکی از دغدغه‌های جوانان زیر پوشش کمیته امداد برای ازدواج است، توجه هر چه بیشتر خیران و نیکوکاران را در این زمینه خواستار شد.

اختصاص 790 میلیون ریال اعتبار برای خرید 79 سری جهیزیه

فروزنده ابراز داشت: کمک هزینه پرداختی به هر نوعروس 10 میلیون ریال بوده که در قالب جهیزیه و از محل منابع کمیته امداد تأمین می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران تصریح کرد: این‌گونه کمک‌ها و طرح‌ها زمینه ازدواج آسان برای جوانان را فراهم کرده و به طور طبیعی بخش زیادی از مشکلات آنان کاهش می‌یابد.

فروزنده با اشاره به تلاش کمیته امداد برای تأمین بخشی از نیازهای زوج‌های جوان بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون 90 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد، برای دریافت جهیزیه ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد به 79 مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه با اعتبار 790 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه هر یک به میزان 10 میلیون ریال پرداخت شده که این هزینه از محل اعتبارات کمیته امداد بوده است.

فروزنده با اشاره به اینکه کمیته امداد برای این زوج‌های جوان کلاس‌های مشاوره برگزار می‌کند، یادآور شد: نوعروسان تحت حمایت پس از حضور در کلاس‌های مشاوره و راهنمایی قبل و حین ازدواج این کمک‌ها را دریافت می‌کنند.

11 نوعروس کمیته امداد گچساران در انتظار دریافت جهیزیه هستند

وی افزود: گذراندن دوره‌های آموزشی در زمینه مهارت‌های زندگی و آیین همسرداری از جمله مباحث عنوان شده در کلاس‌های مشاوره کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران ابراز داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، به 40 نوعروس زیرپوشش این نهاد، کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد که در مجموع از ابتدای امسال تاکنون به 79 نوعروس، کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شده است.

فروزنده یادآور شد: در حال حاضر 11 نوعروس زیرپوشش این نهاد در انتظار دریافت جهیزیه هستند که امید است با همکاری خیران و نیکوکاران، به این نوعروسان نیز کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شود.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول