اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز

میثاق‌نامه پایان دوره آموزشی مدیریت بحران بلایای طبیعی گرگان صادر شد + تصاویر

خبرگزاری فارس: در آیین اختتامیه دوره آموزشی مدیریت ستادی بحران بلایای طبیعی در شهرستان گرگان، میثاق‎نامه پایان این دوره صادر و قرائت شد.

میثاق‌نامه پایان دوره آموزشی مدیریت بحران بلایای طبیعی گرگان صادر شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این میثاق‌نامه که بعدازظهر امروز در مراسم آیین اختتامیه دوره آموزشی مدیریت ستادی بحران بلایای طبیعی در شهرستان گرگان در محل اداره آموزش فنی و حرفه‎ای این شهر صادر شد آمده است: ما مدیران، معاونان و کارشناسان دستگاه‎های اجرایی، اداری، نظامی و انتظامی شهرستان گرگان با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با بهره‎گیری از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‎الله خامنه‎ای و با پیروی از سیاست‎های دولت احمدی‎نژاد در روزهای پایانی بهمن ماه، سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی متعهد می‎شویم ضمن ارتقای سطح آگاهی و افزایش مهارت‎های شغلی، آموخته‎های این دوره را در همه ابعاد، اعم از پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی و بازتوانی به کار گرفته و در راستای تسری این آموزش‎ها به بخش‎های مختلف جامعه  به منظور گسترش فرهنگ ایمنی و به امید داشتن جامعه‎ای ایمن در برابر حوادث طبیعی و انسان ساخت، تلاش کرده و از هیچ اقدامی که منجر به نجات جان انسان‎ها می‎شود دریغ نکنیم.

در ادامه این میثاق‌نامه با تاکید بر انجام وظایف قانونی در مدیریت بحران تصریح شد: ما امروز عهد و پیمان می‎بندیم در زمان وقوع حوادث و سوانح در هر لباس و منصب به دور از هرگونه کبر و منیّت، تبعیض و اعمال سلیقه شخصی در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون فوت وقت به کنترل سریع حوادث و نجات جان آسیب‌دیدگان شتافته و همواره برای توسعه و آبادانی کشور عزیزمان تلاش و کوشش کنیم. باشد تا با بکارگیری این آموزش‎ها شاهد کاهش اثرات حوادث و رویدادهای طبیعی در پهنه میهن عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

دوره آموزشی مدیریت ستادی بلایای طبیعی شهرستان گرگان از چهار روز پیش تاکنون در محل اداره فنی و حرفه‎ای گرگان آغاز شد و بعدازظهر امروز به پایان رسید.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول