اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش کازرون خبر داد

تجهیز 75 آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی در کازرون

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش کازرون از تجهیز 75 آموزشگاه به ظرفیت 730 کلاس و نمازخانه و سالن ورزشی به امکانات اولیه، برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهر خبر داد.

تجهیز 75 آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی در کازرون

عبدالرضا یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: امسال به علت بارش‌های مناسب نزولات آسمانی و مساعد شدن آب و هوای کازرون برای گردشگری، پیش‌بینی می‌شود که این شهرستان پذیرای تعداد مهمان قابل ملاحظه‌ای شود.

وی افزود: در حال حاضر کمیته اسکان این اداره مشخص و ابلاغ شده و نیز به منظور هماهنگی بیشتر در تسهیل خدمات بهتر به مهمانان نوروزی، جلسات متعددی با ستادهای ادارات دیگر در فرمانداری این شهرستان تشکیل شده است.

مسئول ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: 75 آموزشگاه در سطح شهر کازرون مجهز به امکاناتی از قبیل فرش، یخچال، حمام، تلویزیون و خدمات سرویس بهداشتی و... شده است.

یزدانی گفت: برای مجهز کردن مدارس به امکانات اولیه به منظور رفاه حال مسافران نوروزی از محل درآمد این ستاد تاکنون بالغ بر 70 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تعداد عوامل اجرایی ستاد اسکان مسافران نوروزی اداره آموزش و پرورش کازرون را 140 نفر اعلام و بیان داشت: این تعداد افراد هر روزه از 28 اسفند ماه امسال تا 13 فروردین 92 از هشت صبح تا 12 شب در این اداره و مدارس شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی مستقر می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: فرهنگیان شاغل و بازنشسته با ارائه کارت شناسائی، توسط این ستاد از تخفیف ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

یزدانی در ادامه از تجهیز سالن ورزشی اردوگاه ولی عصر (عج) و باشگاه فرهنگیان کازرون برای پذیرایی و نیز تهیه بسته‌های فرهنگی حاوی نقشه راهنما و مشاهیر این شهرستان به منظور ارائه به مسافران نوروزی خبر داد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که ستاد اسکان این اداره با تصمیماتی که اتخاذ کرده بتواند محیطی شاد و مفرح برای مسافرانی که قصد مسافرت به شهر سبز سلمان فارسی (کازرون) را دارند فراهم کند.

انتهای پیام/2448/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول