اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌های کرج خبر داد

ایجاد سکوهای اقامتی در پارک‌ها برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از ایجاد سکوهای اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در کرج خبر داد.

ایجاد سکوهای اقامتی در پارک‌ها برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در ستاد نوروزی بهار در کرج اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مردم به ویژه مسافران نوروزی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از آن جایی که کلانشهر کرج یکی از استان‌های مهم کشور برای تردد به استا‌ن‌های شمالی محسوب می‌شود لذا در ایام عید مسافران و گردشگران بسیاری را در خود جای می‌دهد لذا به منظور توسعه خدمات‌رسانی به این افراد سکوهای اقامتی برای اسکان در نظر گرفته شده است.

این مسئول ساخت و راه‌اندازی آبخوری برای مسافران و نصب علائم هشداردهنده در پارک‌ها، ساخت و آماده‌سازی سکوهای محل نصب چادر سفری و پیش‌بینی تعدادی چادر برای مسافران در پارک‌ها را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

زارع با اشاره به اینکه مسافران نوروزی طی سال‌های گذشته از این سکوها استقبال بسیار خوبی کرده‌اند ادامه داد: در این راستا در ایام نوروز سال 92 نیز سکوهای اقامتی در پارک‌هایی که شرایط لازم را دارا هستند، ایجاد و مستقر می‌شود.

*تجهیز محل اسکان مسافران نوروزی به تجهیزات اطفای حریق

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ایمن‌سازی مکان اسکان مسافران تأکید کرد و گفت: در این راستا و به منظور ارتقای سطح ایمنی مکان اسکان مسافران تجهیزات اطفای حریق در این اماکن نصب و راه‌اندازی می‌شود.

زارع تأکید کرد: در این راستا ظرفشویی همراه با شبکه فاضلاب نیز برای توسعه امور بهداشتی و نظافت در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری برنامه ورزش صبحگاهی در پارک‌ها، گریم کودکان و سرگرم کردن کودکان زیر شش سال در پارک‌های محل اسکان مسافران نوروزی، آماده‌سازی پارک‌ها جهت استفاده شهروندان در روز طبیعت، نصب پلاکاردهایی با موضوع رعایت بهداشت عمومی شهر و پارک‌ها را از دیگر اقدامات مربوطه دانست.

*اهدای گلدان گل به کودکان و نوجوانان

زارع گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز قرار است که نهال و گل در نقاط مختلف شهر کاشته و گلدان‌های کوچک به کودکان و نوجوانان اهدا و نحوه نگهداری گل به آنها آموزش داده شود.

وی از توزیع نهال و درختان مثمر بین شهروندان این کلانشهر خبر داد و گفت: نظافت و رفع عیوب و نواقص تمامی تاسیسات موجود در پروژه‌های فضای سبز و پارک‌های شهر از دیگر اقدامات ستاد استقبال از بهار است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول