اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی ارومیه:

اولین همایش علمی پیشگیری از اعتیاد در ارومیه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه گفت: اعتیاد به مواد مخدر سنتی و نوین از معضلات جامعه امروز است و تمام ارگان‌ها باید برای مقابله با آن بسیج شوند.

اولین همایش علمی پیشگیری از اعتیاد در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کرمعلی کاظمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های این ارگان و با همکاری شماری از ارگان‌های ذی‌ربط دیگر به زودی در ارومیه همایشی علمی را در زمینه پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌کند.

وی محوریت این همایش را آسیب‌های اعتیاد بر بهداشت جسم و روان،نقش خانواده در آموزش هنجارهای اجتماعی به جوان، اطلاع رسانی و آگاه سازی خانواده‌ها و جوانان به آثار مخرب اعتیاد و ارائه راهکارهای علمی برای پیشگیری، درمان و مبارزه با اعتیاد عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه زمان برگزاری این همایش را  20 اسفند ماه جاری عنوان کرد و افزود: این همایش در تالار شمس مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار خواهد شد.

کاظمی به نحوه حضور در این همایش توسط علاقمندان اشاره کرد و افزود: علاقمندان و صاحب نظران از هر طیفی می‌توانند با ارسال مقاله‌های خود بر اساس محوریت‌های اعلام شده در این همایش حضور یابند.

وی همچنین در مورد نکات فنی مقالات مطروحه در این همایش گفت: آثار حتما باید به صورت تایپ شده و به همراه لوح فشرده به دبیر خانه ارسال شوند و مهلت ارسال آثار تا 5 اسفند ماه خواهد بود و به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: شرکت کننده‌ها باید مشخصات کامل خود را روی برگ اول مقاله خود ذکر کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این همایش را رقابتی عنوان کرد و گفت: به 10 نفر از برگزیدگان این همایش جوایز نقدی اهدا می‌شود.

وی به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری ارومیه و شورای هماهنگی و پیشگیری از مواد مخدر استان در امر برگزاری این همایش هم تاکید کرد و حضور عموم مردم را در این همایش خواستار شد.

انتهای پیام/61014/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول