اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی:

سارق اینترنتی دستگیر شد / چوپانان دروغگو به دام افتادند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی گفت: دختر جوان 24 ساله که از طریق اینترنتی اقدام به سرقت وجوه دانشجویی جوانی در مشهد کرده بود دستگیر شد.

سارق اینترنتی دستگیر شد / چوپانان دروغگو به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحسن عرفانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشجویی جوان با تنظیم دادخواستی به پلیس فتا مراجعه کرد مبنی بر اینکه برای ثبت‌نام دانشگاه، شهریه خود را از طریق اینترنتی و از داخل منزل پرداخت کرده‌ام اما در مراجعه به امور مالی دانشگاه متوجه شدم نه‌تنها مبلغ 560 هزار تومان به حساب دانشگاه واریز نشده بلکه با استعلام از حساب بانکی‌ام دریافتم تمام موجودی حساب به سرقت رفته است.

وی در ادامه افزود: پلیس در پیگیری این پرونده تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی توانست دختر 24 ساله‌ای به نام لیلا را در غرب مشهد به عنوان متهم شناسایی و تحت تعقیب قرار دهد.

عرفانی خاطر نشان کرد: با دستگیری این دختر جوان، او در ابتدا قصد داشت مسیر تحقیقات پرونده را منحرف کند اما در برابر شواهد و ادله موجود ناچار به بیان حقیقت شد و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی ادامه داد: این دختر جوان برای سیر مراحل تخصصی پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

توقیف صدها رأس احشام توسط نیروهای مرزداران هنگ‌مرزی درگز

محمدرضا علی‌میرزایی فرمانده هنگ‌مرزی درگز در ادامه اظهار کرد: مرزداران هنگ‌مرزی درگز با گشت‌زنی و حضور مستمر در نقطه صفر مرز بیش از 6 هزار و 300 رأس از احشام که توسط چوپانان قصد عبور غیرمجاز از نوار را داشتند مهار کردند.

وی عنوان کرد: مرزداران این فرماندهی موفق شدند طی عملیاتی 6 هزار و 370 رأس گوسفند که توسط چوپانان قصد خروج از مرز را به صورت غیرقانونی داشتند متوقف کنند.

فرمانده هنگ‌مرزی درگز خاطر نشان کرد: مرزداران پس از مهار احشام و جمع‌آوری گوسفندان و انتقال به سمت عقبه مرز داخل خاک جمهوری اسلامی ایران، چوپانان گله را دستگیر و تحویل مراجع قانونی دادند.

علی‌میرزایی ادامه داد: در این عملیات 17 چوپان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/70018/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول