اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

تدابیر رهبر معظم انقلاب توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: با تدابیر ولی‌امر مسلمین جهان تمام توطئه‌های استکباری خنثی می‌شود.

تدابیر رهبر معظم انقلاب توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی ظهر امروز در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم ولایت‌مدار تبریز اظهار کرد: بزرگ‌ترین نعمت انقلاب اسلامی نعمت ولایت فقیه است.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشه‌های گوناگونی را طراحی کردند که با هوشیاری، دقت نظر و تیزبینی امام المسلمین با شکست مواجه شد.

محمدسلیمانی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مذاکره با آمریکا، اهداف پشت پرده شیطان بزرگ را برای آحاد مردم آشکار ساخت.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری به حضور پر‌شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با بصیرت و موقع‌شناس هستند و حضور پر‌شور خیل عظیم مردم در این آزمون بزرگ الهی نشان داد که با وجود برخی از مشکلات مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و برای حفظ و حراست از آن تا پای جان ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی انقلاب اسلامی را خطری جدی برای موجودیت خود می‌داند و درصدد است با فتنه‌ای جدید با عنوان تحریم و فشار اقتصادی بر مردم، ما را به عقب‌نشینی از پیروی از ولایت وادار کند.

محمدسلیمانی اضافه کرد: در شرایط حاضر که دشمنان با شیوه‌های مختلف در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند باید پشت سر فرزند امام حسین (ع)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، در برابر تمام مصادیق ذلت اعم از اقتصادی، سیاسی و فرهنگی عزت‌مندانه بایستیم.

وی اظهار کرد: هر کس به دنبال عزت و زندگی عزتمند است باید متکی به خدا باشد زیرا عزت اصالتاً متعلق به ذات مقدس باری‌تعالی است.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول