اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمان خبر داد

آغاز ثبت‌نام از متقاضیان جشنواره کارآفرینان برتر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمان آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام از متقاضیان جشنواره کارآفرینان برتر

حسن رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هشتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های خدمات، صنعت، کشاورزی و مشاغل خانگی برگزار می‌شود.

وی افزود: کارآفرینان متقاضی شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ چهاردهم فروردین ماه سال 92 با مراجعه به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir در این جشنواره نام‌نویسی کنند.

رحمانی خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 3-2755071 امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تماس برقرار کنند.

جلسه ویژه انتخابات در صدا و سیمای مرکز کرمان

جلسه توجیهی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این جلسه به تشریح مراحل رسانه‌ای انتخابات پرداخت و گفت: رسانه باید در سه مرحله تبیین، تبلیغ و فراخوان و متناسب با شرایط عمل کند و برنامه‌سازان با اطلاعات کافی و به روز در این زمینه برنامه‌سازی کنند.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی با اشاره به اینکه رسانه باید در جریانات سیاسی بی‌طرف عمل کند، افزود: مهم‌ترین استراتژی رسانه توجه به منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول