اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم:

مسئولان نظام در عمل پایبندی به فرامین رهبری را ثابت کنند

خبرگزاری فارس: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ مدیران اجرایی و تمام کارگزاران نظام اسلامی در همه سطوح در عمل پایبندی خود را به اجرای فرامین رهبری به اثبات برسانند.

مسئولان نظام در عمل پایبندی به فرامین رهبری را ثابت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت سخنان مهم مقام معظم رهبری آمده است: بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع پرشور مردم تبریز همچون نسیمی حیات‌بخش، ابرهای تیره التهاب و تنش حاکم بر فضای سیاسی کشور را زدود و موج نشاط و امید را به قلوب دلسوزان انقلاب بازگرداند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: اوامر اکید مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر پرهیز مسئولان از جنجال‌سازی‌ها و حاشیه‌پردازی‌های بی‌حاصل علاوه بر آنکه برخاسته از جایگاه رفیع و منیع ولایت بود، دغدغه و خواسته قاطبه ملت وفادار ایران نیز هست. ملتی که با تحمل همه فشارها و مشکلات همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و حضور گسترده و خیره کننده آنان در راهپیمایی 22 بهمن آخرین جلوه این مقاومت و پایمردی بود. بی‌تردید ادامه این قبیل نزاع‌ها و جدال‌ها (آن‌گونه که برخی وعده آن را داده‌اند) آن هم در حساس‌ترین شرایط داخلی و خارجی جز خیانت به رهبری، ملت، نظام و کشور معنی دیگری نخواهد داشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: کلام آکنده از اندوه و دل‌تنگی معظم‌له در رابطه با حادثه حرمت‌شکنی بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) و اخلال در مراسم باشکوه یوم الله 22 بهمن در قم و حرکت‌های خودخواهانه و خودسرانه‌ای از این قبیل، محور مهم دیگری بود که حجت را بر برخی مدعیان بصیرت و ولایت‌مداری تمام کرد. جریانی که در طول سال‌های اخیر به سبب رفتار افراطی، غیرقانونی و غیرشرعی خویش بارها مورد عتاب و خطاب رهبری قرار گرفته است، اما با این حال نه تنها هیچ تغییر و تحولی در رویکردهای خویش در راستای تطبیق با مواضع رهبر معظم انقلاب نداده بلکه ولایتمداری و بصیرت را منحصر در گروه و قبیله خود می‌بیند و هرکسی خارج از این قبیله را در هر جایگاه و مقامی مستحق تهمت و اهانت و ناسزا می‌داند. بی‌تردید همان گونه که رهبر انقلاب اشاره فرمودند نهادهای مربوطه، موظف به برخورد با این جریان مخرب هستند و پس از این خطاب صریح، هرگونه کوتاهی در این زمینه گناهی نابخشودنی است.

در این بیانیه اضافه شده است: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن اعلام تبعیت از منویات دیدگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله) همه مسئولان و نیز گروه‌ها و جریان‌های سیاسی را به اطاعت و تبعیت از ولایت فقیه دعوت می‌کند و امیدوار است پس از این بیانات روشن و روشنگر، فضای کشور شاهد تکرار این‌گونه بداخلاقی‌های سیاسی نباشد و مدیران اجرایی و تمام کارگزاران نظام اسلامی در همه سطوح در عمل پایبندی خود را به اجرای فرامین رهبری به اثبات برسانند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول