اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خوی خبر داد

برگزاری دوره ارزیابی اقتصادی طرح‌های عمرانی در خوی

خبرگزاری فارس: معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خوی گفت: دوره ارزیابی اقتصادی طرح‌های عمرانی در شهرستان خوی در حال برگزاری است.

برگزاری دوره ارزیابی اقتصادی طرح‌های عمرانی در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی میر سیاوش اسبقی عصر امروز در دوره آموزشی ارزیابی اقتصادی طرح‌های عمرانی که در فرمانداری شهرستان خوی برگزار شد، اظهار داشت: دوره ارزیابی اقتصادی طرح‌های عمرانی برای تمام کارکنان دولت در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه امید می‌رود با برگزاری این دوره‌های آموزشی، کارکنان در زمینه ارزیابی طرح‌های عمرانی بهتر عمل کنند، تصریح کرد: ارزیابی اقتصادی طرح‌های عمرانی گام بزرگی در راستای تسریع در روند اجرای آن‌ها و کمک به اقتصاد کشور بر می‌دارد.

اسبقی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره آموزشی، افزود: این دوره آموزشی با همکاری استانداری آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

وی از حضور بخشداران، کارشناسان عمرانی و فنی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در دوره‌های آموزشی ارزیابی اقتصادی طرح‌های عمرانی خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی کارکنان و بخشداران شهرستان‌های خوی، چایپاره، ماکو، چالدران، پلدشت، شوط حضور دارند.

معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خوی ادامه داد: صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده از تجربیات سایر دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌ها از مهم‌ترین اهداف این دوره‌های آموزشی به شمار می‌رود.

اسبقی افزود: مبادله موافقت‌نامه و ابلاغ طرح، عقد پیمان و قرارداد طرح‌های عمرانی و حسابداری در طرح‌های عمرانی از دیگر اهداف این دوره‌ها به شمار می‌روند.

انتهای پیام/61001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول