اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

سر دادن ندای تفرقه منکر است / پیاده‌سازی امر به معروف به شیوه رهبران دین

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: افرادی که آتش نفاق را برمی‌افروزند و به آن دامن می‌زنند مصداق بارز منکر هستند و باید با آنها برخورد شود.

سر دادن ندای تفرقه منکر است / پیاده‌سازی امر به معروف به شیوه رهبران دین

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، محمود الله‌مرادی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مریوان اظهار داشت: دشمنان ایجاد تفرقه در بین مسئولان نظام و حاکمیت را به عنوان اولویت کاری خویش برگزیده‌اند و لذا افرادی که چه مسئول و یا غیرمسئول در این مسیر حرکت کند کار منکری انجام داده و برخورد با آنها الزامی است.

به گفته وی، مقام معظم رهبری به عنوان فصل‌الخطاب تمامی مسئولان، بارها وحدت مسئولان و مردم را گوشزد کرده‌اند و توصیه‌ها و منویات معظم‌له اهمیت وحدت را می‌رساند چرا که این مسئله مانع از تعبیر رویاهای دشمنان می‌شود پس نیاز است که حرکت در راستای تقویت وحدت را سرلوحه اقدامات قرار دهیم.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی به اندازه‌ای مقتدر است و عظمت دارد که آمریکا به عنوان استکبار جهانی برای مذاکره با ما التماس می‌کند و جواب منفی نظام به آنان ضربه سنگینی بوده و تحملش برای آنان سخت خواهد بود.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه بر توجه مسئولان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: مسئولان سوای از مسئولیت و وظیفه اداری و دستگاهی، در قبال این دو فریضه الهی نیز مسئول هستند.

وی افزود: ستاد احیای استان رویکردی کاملا فرهنگی دارد و در راستای احیای ارزش‌ها و شاخص‌هایی که به عنوان یک ارزش در جامعه مورد قبول است، برنامه‌های خود را دنبال می‌کنیم.

الله‌مرادی تذکر لسانی به عنوان یک وظیفه همگانی را یادآور شد و گفت: این مسئله زمانی اثرگذار است که تذکر دهنده خود عامل به عمل باشد و تنها وظیفه خویش را در قالب صرف یک تذکر لسانی خلاصه نکند.

وی افزود: در زمینه پیاده‌سازی امر به معروف و نهی از منکر باید به شیوه رهبران دینی عمل کرد چرا که این مهم تنها با الگوگیری و حرکت در مسیر آنان امکان‌پذیر و مثمرثمر خواهد بود.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان بر بازنگری ترکیب شوراهای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور گردشگران در تفرجگاه‌ها، می‌طلبد که پایگاه‌های ثابت و سیار ایجاد شود و به گونه‌ای رفتار کرد که برخی رفتارهای نامتناسب با شئونات اسلامی اصلاح شود.

انتهای پیام/79001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول