اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ساری قهرمان وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد شد

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد اسلامی ساری قهرمان مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی شد.

ساری قهرمان وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور که با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شده بود صبح امروز با معرفی تیم‌های قهرمان پایان یافت. 

در این دوره از مسابقات که با شرکت 171 وزنه‌بردار منتخب دانشگاه‌های آزاد اسلامی در 8 وزن و بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد، تیم وزنه‌برداری دانشگاه آزاد اسلامی ساری با کسب 504 امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با 484 امتیاز و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان به 455 امتیاز به مقام دوم و سوم مسابقات دست یافتند.

همچنین در این مسابقات تیم‌های وزنه‌برداری دانشگاه‌های آزاد اسلامی مرودشت، لنگرود و لاهیجان مقام چهارم تا ششم مسابقات را به‌دست آوردند.

کاپ قهرمانی این مسابقات با حضور وحید فلاح معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ساری، جمعی از پیشکسوتان ورزش وزنه‌برداری، رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران و حسین توکلی دارنده مدال طلای المپیک سیدنی به مربیان و سرپرستان تیم‌های قهرمان اهدا شد.

جزئیات نتایج

در ادامه مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور که با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، نفرات برتر دسته به اضافه 105 کیلوگرم مسابقات مشخص شدند. 

در این مسابقات در دسته به اضافه 105 کیلو در حرکت یک‌ضرب محسن داودی از شهر ری، محمدرضا براری از ساری و نواب نصیر شلال از مسجد سلیمان مقام اول تا سوم مسابقات را کسب کردند. 

در حرکت دو ضرب این وزن محسن داودی از شهرری، محمدرضا براری از ساری و ابراهیم رفیعی از شیراز مقام اول تا سوم مسابقات را تصاحب کردند.

در مجموع نیز محسن داودی از دانشگاه آزاد اسلامی شهرری با رکورد 398 کیلو گرم مقام اول، محمدرضا براری از دانشگاه آزاد اسلامی ساری با رکورد 390 کیلوگرم مقام دوم و ابراهیم رفیعی از دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با رکورد 371 کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

نفرات برتر دسته 105 کیلو

در ادامه مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور که با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، نفرات برتر دسته 105 کیلوگرم مسابقات مشخص شدند. 

در این مسابقات در دسته 105 کیلو در حرکت یک‌ضرب مسعود اسماعیل‌نژاد از لنگرود، مهدی رضایی از گرگان و محمدمهدی حبیبی از شیراز مقام اول تا سوم مسابقات را کسب کردند. 

در حرکت دو ضرب این وزن محمدجواد راوش از ساری، مسعود اسماعیل‌نژاد از لنگرود و محمدمهدی حبیبی از شیراز مقام اول تا سوم مسابقات را تصاحب کردند.

در مجموع نیز محمدجواد راوش از دانشگاه آزاد اسلامی ساری با رکورد 350 کیلوگرم مقام اول، مسعود اسماعیل‌نژاد از دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود با رکورد 346 کیلوگرم مقام دوم و مهدی رضایی از دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با رکورد 341 کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/2296/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول