اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد

تخصیص 600 میلیون تومان برای نظافت تجهیزات ترافیکی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در آستانه سال نو برای خط‌کشی، نظافت تابلو و تجهیزات ترافیکی سطح شهر قزوین 600 میلیون تومان اعتبار توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین هزینه خواهد شد.

تخصیص 600 میلیون تومان برای نظافت تجهیزات ترافیکی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی عملیات اجرایی ستاد نوروزی که در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: 200 میلیون تومان برای خرید و اجرای خط کشی‌های عرضی عابر پیاده، نوشتار و شابلون‌های افقی با استفاده از رنگ‌های دو جزئی و تک جزئی در نظر گرفته شده است.

این مسئول اضافه کرد: برای خرید، نصب و شست و شوی انواع تجهیزات ترافیکی و همچنین برای تعمیر و نگهداری معابر در سه ماهه آخر سال اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان هزینه می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: تجهیزات ترافیکی نصب شده در معابر اصلی شهر که زیر بار ترافیکی برون شهری قرار دارند در اثر نزولات ترافیکی در فصول بارش و پاشش گل و لای فاقد کارایی لازم هستند.

عرشیان افزود: لذا نیاز است که پس از اتمام فصل بارش و قبل از فرا رسیدن سال تمام این محورها که شامل محورهای نسیم شمال، میرزا کوچک خان، جمهوری اسلامی، ابوترابی، آیت‌الله خامنه‌ای و شهید بهشتی، باهنر و ... است، شست و شو شود.

به گفته وی برای شست و شوی این محورها اعتباری بالغ بر 10 میلیون تومان اختصاص یافته است.

این مسئول عنوان کرد: اعتبار لازم برای خط‌کشی طولی سرد ترافیکی در سال برای شبکه معابر شهر قزوین با 675 کیلومتر 850 میلیون تومان نیاز می‌باشد.

انتهای پیام/2667/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول