اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مشهد

111 سارق شرور دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مشهد، 111 سارق شرور در شهرک شهید رجایی دستگیر شدند.

111 سارق شرور دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های اطلاعات و عملیات کلانتری شهید رجایی مشهد مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: در این عملیات گسترده 6 برادر که از اعضای باند معروف به مرغی‌ها هستند و از اراذل و اوباش منطقه بودند دستگیر شدند، شهروندان در تماس‌های مکرر با فوریت‌های پلیسی 110 خواستار برخورد قاطعانه با این متهمان بودند و دستگیری اعضای این باند سبب رضایت و خرسندی مردم شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: پلیس دو زن 22 و 25 ساله را نیز که از عاملان اصلی تهیه و توزیع هروئین فشرده در میان زنان و جوانان معتاد بودند شناسایی و دستگیر کرد،‌ در بازرسی از مخفیگاه‌ این دو متهم 560 گرم هروئین فشرده کشف شد.

کریمی عنوان کرد: در این عملیات ضربتی 103 سارق شرور خیابانی دستگیر و 39 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه مقادیر زیادی اقلام و کالاهای سرقتی کشف شد. 6 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف شد که از دستاوردهای این عملیات غافلگیرانه به شمار می‌رود.

رد قوطی رنگ سبب دستگیری سارق ناشی شد

سارق انبار بزرگی در حاشیه شهر مشهد با ردی که از قوطی رنگ برایش به جا گذاشته شده بود شناسایی و دستگیر شد.

در پی اعلام سرقت انباری بزرگ در حاشیه شهر مشهد مالباخته اعلام کرد این انبار چند مرحله دیگر نیز مورد سرقت واقع شده است.

افسران آگاهی کلانتری خلق‌آباد مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند و بررسی‌های آنها نشان داد سارق شب‌رو یک قوطی رنگ که هنگام حمل به سبب ضربه سوراخ شده را میان وسایل با خود برده است.

مأموران رد رنگ را گرفتند و خانه سارق معتاد را شناسایی کردند.این متهم 30 ساله دستگیر و در برابر ادله موجود به ارتکاب سرقت خود اعتراف کرد.

انتهای پیام/70018/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول