اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش مطرح کرد

ضرورت توسعه زیرساخت‌های اداری و تقویت بنیه ادارات آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: توسعه زیرساخت‌های اداری و تقویت بنیه ادارات فعال در آبپخش و استقرار ادارات جدید در این شهر از مهم‌ترین نیازهای این شهر در عرصه اداری محسوب می‌شود.

ضرورت توسعه زیرساخت‌های اداری و تقویت بنیه ادارات آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران مدارس و جمعی از فرهنگیان آبپخش اظهار داشت: آبپخش در عرصه‌های مختلف مشکلات گوناگونی دارد که باید با تعامل و هم‌افزایی مسئولین برای رفع آنها تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های اداری و تقویت بنیه ادارات فعال در آبپخش و استقرار ادارات جدید در این شهر از مهم‌ترین نیازهای این شهر در عرصه اداری محسوب می‌شود که این شورا همواره به آن تاکید داشته است.

رضایی ادامه داد: در عرصه اداری استقلال اداره آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین خواسته‌های مردم و جامعه فرهنگیان آبپخش است که این شورا با جدیت در مسیر تحقق آن کوشیده است.

وی اضافه کرد: منفک شدن نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش از اداره آموزش و پرورش شبانکاره را مردم مقدمه‌ای برای استقلال این اداره تلقی کردند، ولی هم‌اکنون با گذشت بیش از دو سال از این مساله هیچ نتیجه‌ای در زمینه استقلال آموزش و پرورش آبپخش مشاهده نشده است.

این مسئول یادآور شد: موقعیت خاص جغرافیایی آبپخش سبب استقرار دو مدرسه شبانه‌روزی در این شهر شده و با توجه به ظرفیت‌های آبپخش استقرار مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی دولتی در این شهر ضروری است و نقشی موثر در توسعه زیرساخت‌های آموزشی آبپخش دارد.

اولیای دانش آموزان بر رفت و آمد فرزندان نظارت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: ارتباط اولیاء و مربیان از مسائل مهم در ساختار آموزشی جامعه است و مسئولان آموزش و پرورش باید فرهنگ‌سازی لازم برای ارتباط قوی‌تر بین کادر آموزشی و معلمین با اولیای دانش‌آموزان را مهیا کنند.

رضایی گفت: همراه داشتن تلفن همراه در مدارس از معضلاتی است که شاهد آن هستیم و مسئولان مدارس باید از طریق مشاوره‌های صحیح مانع از تداوم این مساله در مدارس شوند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان حساس‌ترین گروه سنی جامعه را تشکیل می‌دهند و اولیای دانش‌آموزان در مدرسه و خانه باید رفت و آمد دانش‌آموزان در حد فاصل خانه و مدرسه را کنترل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: انتظار داریم آموزش و پرورش آبپخش زمینه ورود مشاورین ستاد حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم که از روحانیون معزز هستند را در مدارس فراهم کند.

وی متذکر شد: در سال جاری نقل و انتقالات دبیران آبپخش انتقادات گسترده مردم را به دنبال داشته و انتظار داریم در موارد آتی در این زمینه با مسئولان آبپخشی هماهنگی لازم صورت گیرد.

رضایی عنوان کرد: رسیدگی بیشتر به مدرسه استثنایی آبپخش مهم‌ترین مساله‌ای است که شورای اسلامی آبپخش انتظار دارد مسئولان آموزش و پرورش استان به آن توجه کنند.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول