اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

کمک 60 میلیارد ریالی خیران چهارمحال و بختیاری به کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم نیکوکار استان امسال تاکنون 60 میلیارد ریال به کمیته امداد اهدا کرده‌اند.

کمک 60 میلیارد ریالی خیران چهارمحال و بختیاری به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد محسن سلیمی پیش ازظهر امروز در نشست شورای معاونین این اداره‌کل اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب هدایای نقدی و غیر نقدی است که به همت کمیته امداد بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم پس از ثبت و ضبط در قالب کمک‌های فرهنگی، جهیزیه، معیشت و مسکن با اولویت کمک به نیازمندان توزیع شد.

سلیمی ایجاد مشاغل خانگی را طرحی موفق برای کاهش بیکاری در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد مشاغل خانگی طرح موفقی برای کاهش بیکاری در جامعه است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال برای اجرای این طرح 116 میلیارد و 715 میلیون ریال اختصاص یافته است که بیش از 26 میلیارد و 81 میلیون ریال آن به 952 نفر از متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح مشاغل خانگی با هدف شناسایی و توسعه ظرفیت‌های کسب و کار خانگی به منظور افزایش فرصتهای شغلی، ایجاد توازن بین مسئولیت‌های خانوادگی و اشتغال اعضای خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و خدمات برای حضور فعال و مستمر در بازار اجرا می‌شود.

* 11 هزار متقاضی در سامانه مشاغل خانگی نامنویسی کردند

سلیمی تصریح کرد: افزایش بهره وری سرمایه و صرفه جویی در هزینه‌های جانبی اشتغال و افزایش درآمد خانواده و ارتقاء مدیریت کسب و کار خانگی از طریق پیوند با بنگاه‌های بالا دستی هم از دیگر اهداف اجرای طرح مشاغل خانگی در این استان است.

این مسئول افزود: طرح مشاغل خانگی برای ساکنان روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود و متقاضیان با نام‌نویسی در سامانه این نهاد می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری خاطر کرد: مجریان مشاغل خانگی به‌منظور بازار یابی محصولات تولیدی خود از کمیته امداد امام خمینی استان مشاوره دریافت می‌کنند و با بیمه تولیدات خود و تهیه مواد اولیه مناسب وتولید با کیفیت محصول وارد بازار می‌شوند.

انتهای پیام/68001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول