اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه مطرح کرد

تشدید برخورد با مفسدان اقتصادی / قدردانی مردم از دستگاه قضا

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه بر لزوم تشدید برخورد با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و گفت: مردم از دستگاه قضایی برای پیگیری این مسئله مهم قدردانی می‏کنند.

تشدید برخورد با مفسدان اقتصادی / قدردانی مردم از دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته فیروزکوه اظهار داشت: مبارزه با مفاسد اقتصادی از خواسته‏های اصلی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است و این برخوردها همواره باید در اولویت کار مسئولان دستگاه قضایی و دولت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نام‏گذاری شده است و عمل به این پیام مهم باید در رأس امور قرار گیرد، گفت: مردم از مسئولان می‏خواهند تا مبارزه با مفاسد اقتصادی را در سالی که چنین عنوان زیبا و جامعی را به همراه خود دارد، با جدیت پیگیری کنند.

عملکرد دستگاه قضایی در برخوردهای اخیر مطلوب بود

امام جمعه فیروزکوه همچنین با بیان اینکه عملکرد دستگاه قضایی در برخوردهای اخیر مطلوب بود، اظهار داشت: عملکرد قوه قضائیه که در روزهای اخیر شاهد رسانه‏ای شدن آن بودیم، در برخورد با مفسدان اقتصادی مطلوب بود اما این دست اقدامات باید همواره ادامه یابد و مقطعی نباشد.

استیری بیان داشت: مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی در برهه کنونی یکی از توقعات اصلی مردم کشورمان است و مسئولان باید به این خواسته مهم لبیک گویند.

وی گفت: عدالت یکی از مولفه‏های اساسی شکل‏گیری و استمرار نظام اسلامی است و مردم زمانی که به تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران دست زدند، خواستند تا عدالت در جامعه جاری و ساری شود.

امام جمعه فیروزکوه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بر لزوم رعایت عدالت در مناسبات مختلف تاکید داشته‏اند و باید به این مسائل بیشتر توجه شود.

مبارزه با مفاسد اقتصادی به تقویت تولید می‏انجامد

امام جمعه فیروزکوه همچنین با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی در نهایت به تقویت تولید ملی می‏انجامد، گفت: تولید کشور در صورتی که در فضای سالم اقتصادی فعالیت کند، می‏تواند به رشد و پیشرفت مطلوبی دست یابد.

استیری بیان داشت: در سالی که همه در تلاش هستند تا تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی محقق شود، باید توجه داشت که یکی از راه‏های اصلی تقویت تولید ملی و گام برداشتن در مسیر تحقق خواست رهبری، مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

امام جمعه فیروزکوه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانی هشت ماده‏ای برای فعالیت در این عرصه و مبارزه با مفاسد اقتصادی صادر فرموده‏اند که باید مدّنظر و در دستور کار تمام مردم و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/2568/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول