اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

هدف آمریکا از مذاکره راه‌اندازی بازی دو سر باخت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آمریکا از مذاکره با ایران به راه انداختن یک بازی سیاسی است که می‌توان نتیجه آن را برای کشور ایران دو سر باخت دانست.

هدف آمریکا از مذاکره راه‌اندازی بازی دو سر باخت است

مجید منصوری بیدکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مذاکره با آمریکا بحث امروز این دولت استکباری نیست، اظهار کرد: آمریکایی‌ها طی چند دهه پس از انقلاب در کنار تحریم همواره بحث مذاکره را پیش کشیده‌اند اما در واقع هدفی جز پیروزی یک جانبه در مذاکرات را در سر نمی‌پرورانند.

وی افزود: آنها در واقع به به دنبال بازی دو سر باخت برای ایران هستند چرا که اگر به فرض محال در این مذاکرات برخی خواسته‌های ایران نیز مد نظر قرار گیرد در واقع  این مسئله باعث ضعیف شدن تأثیرگذاری ایران در منطقه شده و نوعی باخت برای ایران محسوب می‌شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در واقع تبعات این مذاکره تنها به ایران محدود نمی‌شود بلکه زمانی که کشورهای منطقه ببینند که ایران پس از این همه ایستادگی پای میز مذاکره نشسته و مسایل اقتصادی برایش بیش از اهداف دیگر ارزش دارد قدرت کنونی ایران در منطقه کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در واقع آمریکایی‌ها با این کار به دیگر کشورها مانند سوریه، فلسطین و لبنان این مسئله را القا کنند که شما نیز روزی دچار مشکل شده و همانند ایران مجبور به مذاکره می‌شوید پس از هم‌اکنون بهتر است تسلیم شوید.

منصوری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره با آمریکا گفت: رهبر انقلاب این مسئله را به خوبی مدیریت کردند و با توجه به شرایطی مانند فشار و تحریم‌های روزافزون این دولت علیه ایران آن را یک بازی سیاسی برشمردند.

وی اضافه کرد: ما باید همچون همیشه محکم در برابر خواسته‌‌های دولت استکباری آمریکا بایستیم و به گونه‌ای در این بازی حرکت کنیم که مورد رضای خدا و ملت ایران قرار بگیرد.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول