اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

مذاکره در عرف آمریکا نوعی تسلیم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: مذاکره در عرف آمریکا نوعی تسلیم محسوب می‌شود و ایران اسلامی این نوع مذاکره را نمی‌پذیرد.

مذاکره در عرف آمریکا نوعی تسلیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: در عرف آمریکایی زمانی که پذیرش مذاکره اعلام می‌شود طرف مقابل شکست خورده است ولی ایران این تعبیر را نمی‌پذیرد و در این باره مقاومت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در شرایط کنونی در باتلاق‌های خود ساخته و در حال فرو رفتن است، افزود: در شرایط کنونی آمریکا باتلاق‌هایی برای خود ساخته است که تنها باعث غرق شدنش می‌شود و به این دلیل به دنبال دستاویزی برای نجات از این وضعیت بحرانی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در شرایط کنونی در زمین ایران بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: آمریکا در شرایط کنونی تقاضای مذاکره داده است ولی اگر ایران بپذیرد شرایط را برای اعمال فشار دیگر در مذاکره برای آمریکا باز کرده و این اتفاق نباید رخ دهد.

*آمریکا حسن نیت ندارد

امام جمعه دزفول اظهار کرد: آمریکا هنوز حسن نیست خود را در این تقاضا نشان نداده است و نمی‌توان به پیشنهاد وی اطمینان کرد و به این دلیل به این پیشنهادش اطمینان نداریم.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی در منطقه به حدی از توان رسیده است که به صورت یک طرفه از سوی آمریکا به مذاکره تبدیل می‌شود و این نشان از موفقیت ایران اسلامی در مقاومت علیه استکبار جهانی دارد.

قاضی دزفولی با بیان اینکه در شرایط کنونی آمریکا از تروریسم حمایت می‌کند، گفت: به این دلیل منطقه رنگ آرامش را به خود نمی‌بیند و هر روز انفجاری و کشتاری جدید برای مردم مسلمان منطقه اتفاق می‌افتد.

*شیطان هیچ‌گاه حسن نیت ندارد

امام جمعه دزفول ادامه داد: آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ‌گاه نمی‌توان در رفتار شیطان حسن نیت پیدا کرد و به این دلیل همیشه تقاضاهای شیطان را باید رد کرد.

وی در پایان بیان کرد: مقابله با خواست‌های شیطان بزرگ تنها راهی است که می‌توان عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و در این باره ثابت قدم هستیم.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول