اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

برترین‌های جشنواره علمی سازمان بسیج مهندسین معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر جشنواره علمی سازمان بسیج مهندسین چهارمحال و بختیاری امروز با حضور برادر سردار شهید طهرانی مقدم و جمعی از مسئولان معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های جشنواره علمی سازمان بسیج مهندسین معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول بسیج مهندسین چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در همایش گرامیداشت روز مهندسی در شهرکرد اظهار کرد: بسیج نیروی پویا و کارآمدی است که در همه عرصه‌ها و صحنه‌های نظام نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و در راستای عزت و اقتدار ایران اسلامی حرکت می‌کند.

مهدی حق‌وردی افزود: بسیج نیروی حرکت دهنده انقلاب است و در این راستا بسیج مهندسین وظیفه دارد تا از ظرفیت فرهنگ، تفکر و ایده بسیجی بهره گرفته و آن را به توان بالفعل تبدیل کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در کشور وجود دارد، تصریح کرد: رسالت نیروهای بسیجی این است که این ظرفیت‌های بالقوه را شناسایی کرده و آنها را به فرصت‌های بالفعل تبدیل کنند.

مسئول بسیج مهندسین چهارمحال و بختیاری از معرفی 66 مهندس بسیجی برتر در جشنواره علمی سازمان بسیج مهندسین استان خبر داد و گفت: محمد سیفی‌پور و سمیرا اسفندبارپور برگزیده در بخش فن‌آفرینی و فاطمه عسگریان، بنیامین شریف، طوبی عبدی‌زاده و یاسر رحیمیان نیز نفرات برتر در حوزه پژوهشی و ارائه مقالات هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به یک قدرت برتر در جهان تبدیل شده است، اظهار کرد: این موفقیت و اقتدار مرهون خون شهدا و تلاش دانشمندان این مرز و بوم بوده که شهید حسن طهرانی مقدم یکی از این افراد است.

این مسئول اضافه کرد: ایران امروز به یک کشور الگو و اسوه در جهان تبدیل شده و بسیج سهم بسزایی در صدور انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی داشته است.

حق وردی ولایتمداری را بارزترین ویژگی بسیجیان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهید طهرانی‌مقدم یکی از الگوهای ولایی است که بسیجیان با تمسک و الگوگیری از آن می‌توانند ولایتمداری خود را در عمل نیز ثابت کنند.

نفرات برتر جشنواره علمی سازمان بسیج مهندسین چهارمحال و بختیاری امروز با حضور برادر سردار شهید تهرانی مقدم و جمعی از مسئولان معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول