اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان:

بسیج مهندسین سمنان آماده همکاری با سازمان جهاد کشاورزی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان گفت: بسیج مهندسین سمنان آماده همکاری با سازمان جهاد کشاورزی در برنامه‏ها و طرح‏های مختلف است.

بسیج مهندسین سمنان آماده همکاری با سازمان جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با هدف تبادل اطلاعات و گسترش همکاری متقابل در راستای توسعه بخش کشاورزی، تعدادی از اعضای کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی سازمان بسیج مهندسین استان سمنان با رئیس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار کردند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان در این دیدار گفت: این سازمان با عضویت جمع کثیری از متخصصان متعهد در سطح استان، آمادگی همکاری با همه بخش‏ها از جمله بخش کشاورزی را دارد.

مرتضی دهرویه گفت: با پیگیری‏های به عمل آمده از طریق سازمان بسیج قضات و وکلا و بسیج اساتید، این آمادگی وجود دارد که هم در زمینه ارائه مشاوره‏های لازم قضایی و ارائه طریق به بهره‏برداران بخش کشاورزی و مشارکت در برگزاری برنامه‏های آموزشی سازمان با حضور اساتید مجرب همکاری و تعامل شود.

در این جلسه، سایر اعضای کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی بسیج مهندسین به مواردی از جمله مسائل مربوط به کشاورزی خصوصاً بعد از تولید و بازاریابی، ایجاد شغل جدید در بخش، موضوع آمایش سرزمین، ایجاد بانک جامع اطلاعات آب و خاک در بخش، پیگیری و تقویت پایگاه خشکسالی، توجه جدی به سدهای زیرزمینی برای تامین آب‏های کوچک، مهار آب‏های سطحی، صادرات محصولات بخش و... اشاره کردند.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول