اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین:

مسیر انقلاب بالنده و باافتخار است/ کسانی که وفادار به موضع ولایتند در قطار نظام خواهند بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: انقلاب اسلامی ایران مسیرش را بالنده و باافتخار طی خواهد کرد و از کوران‎ها و حوادث بیرون خواهد رفت، کمااینکه در طول عمر انقلاب نیز همینطور بوده است.

مسیر انقلاب بالنده و باافتخار است/ کسانی که وفادار به موضع ولایتند در قطار نظام خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صاحب حجتی عصر امروز در نشست بزرگ اصولگرایی در گرگان اظهار داشت: افراد باید نشان دهند که چقدر ظرفیت همراهی با انقلاب را دارند و عرصه‎های آزمایش برای همه اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: تا زمانی که افراد پافشاری بر اصول و آرمان‎های اصیل انقلابی که برگرفته از آرمان‎های امام راحل است اعتقاد داشته باشند در قطار نظام خواهند بود، اما هر زمانی که کوچک‌ترین زاویه‎ای با نظام اسلامی و مترقی‌ترین اصل انقلاب پیدا کنند، قطعاً از قطار انقلاب پیاده خواهند شد.

عرصه‎های مختلف جولانگاه آزمایش همه افراد خواهند بود

دبیر جامعه مهندسین گلستان خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب نشان داده، هرکسی می‎خواهد مرجع تقلید باشد، رئیس‎جمهور یا قائم مقام رهبری، نخست‎وزیر یا رئیس مجلس فرقی نمی‎کند، کوچکترین زاویه را با ولایت داشته باشد از چشم مردم خواهد افتاد.

حجتی با تأکید بر اینکه در عرصه‎های مختلف تاریخ هم می‎شود مالک اشتر بود و هم ابوموسی اشعری، تصریح کرد: عرصه‎های مختلف جولانگاه آزمایش همه افراد خواهند بود.

وی، روی‎کار آمدن دولت آینده را از دغدغه‎های اصولگرایان برشمرد و عنوان کرد: دولتی که قرار است روی کار بیاید یکی از دغدغه‎های آینده است، چراکه تجربیات تلخی را در گذشته تجربه کردیم.

برای ملت ایران فرقی نمی‎کند، آقایان در چه دورانی، چه نسبتی با انقلاب داشتند

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین یادآور شد: ما نشست‎های متعددی در طول سال برگزار کردیم و اینک که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قرار داریم، ضرورت انسجام نیروهای اصولگرا از هر زمان دیگری خودش را بیشتر نمایان می‎کند و هرچه نشست‎ها بیشتر اتفاق بیفتد، قطعاً برای انسجام نیروهای ولایی و در خط نظام مؤثر خواهد بود.

حجتی اضافه کرد: در 22 بهمن‌ماه حماسه‎ای که مردم ولایتمدار ایران اسلامی و دارالمؤمنین گرگان رقم زدند، چندین پیام داشت، پیامش برای دشمنان خارجی این بود؛ درست است که ما صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه می‎داریم، اما تا پای جان برای این انقلاب خواهیم ایستاد.

وی بیان داشت: پیام 22 بهمن برای داخلی‎ها، همه مسئولان و دشمنانی که از داخل کار می‎کنند، اصحاب فتنه و خواص بی‎بصیرت این بود که نگاه و شاخص ملت ایران فقط و فقط به ولایت فقیه است و برای ما فرقی نمی‎کند، آقایان در چه دورانی، چه نسبتی با انقلاب داشتند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب سکاندار کشتی این نظام هستند که با قدرت و صلابت مسیرهای پرپیچ و خم را راهبری می‎کنند.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول