اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر تاکید کرد

حضور حداکثری پای صندوق‎های رای مشت محکمی بر دهان آمریکا

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای مشت محکمی به مخالفان نظام خصوصا آمریکای جنایتکار است.

حضور حداکثری پای صندوق‎های رای مشت محکمی بر دهان آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند صبح امروز در دیدار مدیران شهرستان پلدختر با بیان اینکه جلب رضایت مردم زمینه ساز جلب رضایت الهی است، گفت: مسئولان پلدختر با تلاش و دلسوزی علاوه بر رضایت الهی باعث جلب رضایت مردم شوند.

امام جمعه پلدختر گفت: اگر مسئولان بتوانند دل‎های مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد.

وی با تأکید بر ضرورت اتحاد بین مردم و مسئولان، تلاش مجاهدانه و از سر دلسوزی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور را منوط به تأمین امنیت و احساس آرامش درونی جامعه دانست.

امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری مهم‎ترین رخداد کشور است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای مشت محکمی به مخالفان نظام خصوصا آمریکای جنایتکار است.

انتهای پیام/2304/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول