اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش آبادان:

انتصاب مدیران مدارس خاص وابسته به وزارت آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش آبادان با ارائه توضیحاتی عنوان کرده است: انتصاب مدیر مدارس خاص نظیر سمپاد پس از معرفی افراد واجد شرایط به اداره کل آموزش و پرورش استان، وابسته به وزارت آموزش و پرورش است.

انتصاب مدیران مدارس خاص وابسته به وزارت آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، روابط عمومی اداره آموزش و پرورش آبادان در واکنش به گزارش منتشر شده تحت عنوان «سایه کمرنگ مدیریت بر مدارس آبادان» در این خبرگزاری توضیحاتی را ارائه کرده است.

در این توضیحات آمده است: انتصاب مدیر مدارس خاص نظیر سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) پس از معرفی افراد واجد شرایط به اداره کل آموزش و پرورش استان و انجام مراحل قانونی بر سازمان پرورش استعدادهای درخشان وابسته به وزارت آموزش و پرورش جهت انجام مراحل مصاحبه تخصصی و علمی و به منظور تائید نهایی اعلام می‌شود که قطعا چنین روندی با توجه به حساسیت و اهمیت مراکز فوق از زمان‌بندی منطقی و خاصی برخوردار است.

همچنین در ادامه این متن تصریح شده است: حساسیت وزارت محترم آموزش و پرورش و اداره کل محترم آموزش و پرورش استان نسبت به همه واحدهای آموزشی به ویژه مراکز خاص بخش عمده و اساسی فرایند انتصاب مدیران مراکز فوق است.

در این پاسخنامه اضافه شده است: این مدیریت در مورخ بیست و پنجم آبان ماه سال جاری نسبت به پیگیری موضوع در خصوص نداشتن مدیر در مدرسه استعدادهای درخشان این شهرستان، به صورت مکتوب اقدام کرده که در تاریخ بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری در واقع یک روز پیش از درج گزارش خبرگزاری ملی نامه شماره 117/50319/571/ ص-28/11/91 ضمن اخذ موافقت انتصاب مدیریت بلافاصله مدیر پیشنهادی در محل کار خود مشغول انجام وظایف محوله شدند.

همچنین بیان شده است: این مدیریت ضمن تشکر از توجه آن خبرگزاری به مقوله آموزش و پرورش اعلام می‌دارد که همه واحدهای آموزشی شهرستان از وجود مدیران و همکاران ارجمند و تلاشگر برخوردار هستند.

انتهای پیام/ 72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول