اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

بهره‌مندی از فناوری هسته‌ای حق همه ملت‌ها است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: فناوری هسته‌ای و استفاده صلح‌آمیز از آن حق همه ملت‌ها است.

بهره‌مندی از فناوری هسته‌ای حق همه ملت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای برای زدودن اعتقادهای پاک مردم و زمینه‌سازی برای گرایش نوجوانان و جوانان به سمت مسائل غیراخلاقی تصریح کرد: در حال حاضر دشمن از هر فرصتی در راستای دستیابی به اهداف شوم خود بهره می‌گیرد.

وی به نقش امر به معروف و نهی از منکر در حفظ امنیت جامعه اشاره و اظهار داشت:‌ این فریضه باید در میان مردم گسترش پیدا کند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی مردم ابراز داشت: مسئولان نیز باید برای احیای این فریضه در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با تاکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی آحاد جامعه بیان داشت: آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر در پیشبرد اهداف ستاد احیای احیای امر به معروف و نهی از منکر موثر است.

نوری‌پور در ادامه افزود:‌ امر به معروف و نهی از منکر یکی از فریضه‌های دینی ما محسوب می‌شود و همگی باید در اجرای این فریضه تلاش کرده و کوتاهی نکنیم.

وی با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش مفاسد اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران همه نعمت‌های موجود را مدیون خون شهدا هستند و باید با قرار گرفتن در مسیر راه شهدا، آرمان‌های ایشان را الگوی مسیر خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: همه کارها باید بر اساس قانون و عمل به آن باشد و رسیدن به یک امنیت مطلوب نیازمند همدلی و همکاری در این زمینه است.

وی افزود: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر آثار و برکات زیادی دارد و باعث نزول خیر و برکت در جامعه می‌شود.

نوری‌پور با اشاره به دستیابی و استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای خاطرنشان کرد: غربی‌ها دانش هسته‌ای را فقط برای خود می‌خواهند و نمی‌توانند ببینند که دانشمندان جوان ما به این دانش دست پیدا کرده‌اند.

وی افزود: دستیابی و استفاده صلح‌آمیز از این دانش و فناوری حق همه ملت‌ها بوده و انحصاری نیست و ایران اسلامی از این حق مسلم خود ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به مسئله قاچاق کالا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز سلامت تولید و اقتصاد کشور را تهدید می‌کند.

وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه را یک وظیفه و تکلیف شرعی دانست و گفت: همگان باید در این مسیر گام بردارند.

نوری‌پور با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: باید با همت و تلاش مضاعف در زمینه این امر مهم اقدام‌های لازم را صورت دهیم.

وی به تلاش‌های انجام شده در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: باید آثار مخرب این پدیده شوم به مردم اطلاع‌رسانی شود‌.

انتهای پیام/73001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول