اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

اعزام 110 روحانی به مدارس برای اقامه نماز جماعت

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: در حوزه معاونت پرورشی جیرفت اعزام 110 روحانی به مدارس برای اقامه نماز جماعت و اعزام 2 هزار دانش‌آموز به مناطق جنگی و اردوی راهیان نور انجام شده است.

اعزام 110 روحانی به مدارس برای اقامه نماز جماعت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی پیش از ظهر امروز در همایش امور تربیتی در جیرفت با اشاره به گزارش عملکرد حوزه پرورشی در این شهرستان اظهار داشت: دو سالن کنفرانس و اجتماعات اردوگاه حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش جیرفت در منطقه دلفارد احداث و یک سالن اجتماعات در حال ساخت است.

وی افزود: در حوزه معاونت پرورشی اقداماتی مانند اعزام 110 روحانی به مدارس برای اقامه نماز جماعت، اعزام 2 هزار دانش‌آموز سال دوم دبیرستان به مناطق جنگی و اردوی راهیان نور، برگزاری شبی در محضر قرآن و صبح قرآنی در مدارس انجام شده است.

علیدادی با بیان اینکه هفت مدرسه قرآنی در مقطع ابتدایی در شهرستان جیرفت وجود دارد، تصریح کرد: مبلغان دینی برای پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان در مدارس حضور یافتند و مرحله شهرستانی مسابقات فرهنگی و هنری نیز در سال‌ جاری برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی در بین مدارس شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی بین مدارس در حوزه دانش‌آموزی و معلمان، برگزاری جلسات ماهانه عوامل تربیت و برنامه‌ریزی برای حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه از دیگر اقدامات در این حوزه است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: همزمان با هفته تربیت اسلامی یادواره شهدای فرهنگی 10 اسفند ماه سال‌ جاری ساعت 8 صبح در سالن ابرار این اداره برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، همزمان با سالروز تأسیس امور تربیتی به همت شهیدان رجایی و باهنر همایش امور تربیتی با حضور مربیان پرورشی، تربیت‌بدنی، مشاوران، مربیان بهداشت و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان برگزار و در این آیین از فعالان امور تربیتی و تعدادی از بازنشستگان آموزش و پرورش جیرفت تجلیل شد.

همچنین صبح امروز آیین غبارروبی گلزار شهدا با حضور دست‌اندرکاران امور تربیتی و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برای تجدید پیمان مجدد با شهدا و میثاق دوباره با ولایت برگزار شد.

انتهای پیام/80002/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول