اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه خبر داد

دستگیری 21 متجاوز مرزی در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه دریابانی گناوه از دستگیری 21 نفر تبعه بیگانه افغانی در عملیاتی مشترک با فرماندهی انتظامی آن شهرستان خبر داد.

دستگیری 21 متجاوز مرزی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا جمالی در جمع شماری از خبرنگاران از شناسایی و دستگیری 21 نفر متجاوز مرزی که به صورت غیر قانونی از طریق مرزهای شرقی کشور و به جهت اشتغال وارد استان بوشهر شده بودند، طی یک مرحله عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی آن شهرستان خبر داد.

جمالی اضافه کرد: در این عملیات منسجم و غافلگیرانه ماموران پس از دستگیری 21 نفر متجاوز افغانستانی، صورتجلسه‌ای تنظیم و حسب دستور مقام قضایی متهمین دستگیر شده برای تردد از کشور تحویل اردوگاه مراقبتی بوشهر شدند.

کشف 10 هزار نخ سیگارت قاچاق در بوشهر

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه همچنین گفت: ماموران پاسگاه مرزی دریایی بندر ریگ استان بوشهر، در حین گشت زنی در اسکله موفق به کشف و ضبط 10 هزار نخ سیگارت قاچاق شدند.

جمالی بیان داشت: ماموران پاسگاه مرزی دریایی پایگاه دریابانی گناوه استان بوشهر، حین گشت زنی در سطح اسکله موفق به کشف و ضبط 10 هزار نخ سیگارت قاچاق به مارک پین ساخت کشور کره به صورت بلاصاحب شدند.

وی گفت: در این خصوص ارزش ریالی سیگارت کشف شده پس از انتقال به انبار گمرک حدود 10 میلیون ریال برآورد شد.

دستگیری سارق تحت تعقیب پلیس توسط دریابانان جزیره خارک

ماموران پاسگاه مرزی دریایی جزیره خارک موفق به دستگیری یک نفر سارق تحت تعقیب پلیس شدند.

بر اساس این گزارش ماموران پاسگاه مرزی دریایی جزیره خارک استان بوشهر در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری یک نفر سارق به هویت «ق - ر» که اقدام به سرقت و فروش یک دستگاه موتورسیکلت در بندر گناوه کرده بود و به جهت مخفی شدن و فرار از چنگال قانون قصد وارد شدن به این جزیره را داشت، شدند.

ادامه گزارش حاکی است  در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم دستگیر شده به مقر انتظامی انتقال داده شد.

انتهای پیام/66006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول