اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

رسیدن به عدد 115 هزار حافظ قرآنی نتیجه پشتکار است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: رسیدن به عدد 115 هزار حافظ قرآن (که از نیم جز تا کل قرآن را شامل می‌شود) در هرمزگان نشان داد وقتی همت و پشتکار باشد، نتیجه آن نیز چنین درخشان است.

رسیدن به عدد 115 هزار حافظ قرآنی نتیجه پشتکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی امروز در همایش گرامیداشت روز امور تربیتی در تبیین ضرورت تشکیل این نهاد افزود: اگر فلسفه این نهاد را انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس، تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی، زمینه سازی برای ورود نگرش‌های دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نظام آموزش و پرورش، شناخت و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و حفظ ارزش‌ها بدانیم باید گفت تحقق این اهداف را نظام به جد از آموزش و پرورش انتظار دارد که نشان می‌دهد مربیان پرورشی به خوبی در جایگاه خود منشا اثر و تحول هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مهم‌ترین هدف تشکیل نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش پاسداری از مرزهای اعتقادی و حفظ ارزش‌های انقلاب است،گفت: این مهم از آنجایی مورد تاکید است که تاثیرپذیری دانش آموزان از مربیان پرورشی و بازخورد کار این قشر در جامعه مشهود است.

وی تصریح کرد: مربیان، معاونان، مشاوران و مدرسان قرآن که همگی در چارچوب امور تربیتی ایفای وظیفه می‌کنند نشان داده‌اند در هر طرح یا برنامه‌ای که به جد ورود کرده‌اند با استقبال گسترده دانش‌آموزان همراه بوده است به طوری که آثار کار آنان در همه شئون رفتاری دانش آموزان مشهود است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در همین راستا با اشاره به طرح ملی نهضت حفظ قرآن خاطر نشان کرد: رسیدن به عدد 115 هزار حافظ قرآن که از نیم جز تا کل قرآن را شامل می‌شود نشان داد وقتی همت و پشتکار باشد نتیجه آن نیز چنین درخشان است.

آخوندی توجه سند تحول بنیادین به جایگاه تربیت در کنار تعلیم و اهمیت به رویکردهای تربیتی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: این سند نقشه راه کارکنان امور تربیتی است چرا که به روشنی و با دقت و حساسیت بالا جایگاه و کارکرد اجرایی این نهاد را تبیین کرده است.

در این آیین همچنین خداپرستی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای یکسال اخیر حوزه تحت مسئولیت خود را ارائه کرد.

در این همایش که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری همراه بود، مربیان، معاونان و مشاوران برگزیده استان تقدیر شدند.

انتهای پیام/88007/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول