اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی خبر داد

بررسی اهمیت نماز از منظر آیات و روایات در مجموعه چهل حدیث نماز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از چاپ و انتشار کتاب«چهل حدیث نماز» به منظور بررسی اهمیت و جایگاه نماز از منظر آیات قرآن و روایات ائمه اطهار(ع) خبر داد.

بررسی اهمیت نماز از منظر آیات و روایات در مجموعه چهل حدیث نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی پایاب ظهر امروز با بیان این خبر در جمع خبرنگاران افزود: این کتاب از مجموعه کتاب‌های «چهل حدیث گل» است و در آن احادیث مرتبط با نماز عنوان شده است.

وی با اشاره به اینکه نماز، از مهمترین عبادات اسلامی است و در روایات مطالب ارزنده‌ای درباره اهمیت نماز نقل شده، اظهارداشت: معصومین(ع) از نماز به عنوان «رأس اسلام»، «چهره‌ی دین»، «موجب تقرب اهل تقوا به خداوند»، «افضل اعمال بعد از معرفت خدا»، «ستون خیمه دین» و مانند آن یاد کرده‌اند.

پایاب تصریح کرد: آشنایی مردم با سخنان گهربار ائمه اطهار(ع)، ترویج و نشر معارف اهل‌ بیت(ع) با اولویت مسائل مورد نیاز عموم، فضاسازی سالم دینی و ایجاد انگیزه عمل به فرامین دینی از مهم‌ترین اهداف تولید و انتشار کتاب «چهل حدیث نماز» است.

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی، پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) را روشنگران طریق سعادت دانست و اذعان داشت: با هدایت‌های آن بزرگواران و پیروی از دستورالعمل‌هایی که در زمینه‌های مختلف ارائه کرده‌اند، می‌توان گام‌های بلندی برای موفقیت و سعادت دنیوی و اخروی برداشت.

انتهای پیام/70009/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول