اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

پاکسازی مناطق آلوده مواد مخدر در خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان خوی به کمک ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان عملیاتی شده است.

پاکسازی مناطق آلوده مواد مخدر در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری پیش از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوی که در سالن جلسات شماره سه فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوی اقدامات شایسته و درخوری را برای مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.

وی با تاکید بر پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر، تصریح کرد: هزینه‌هایی که برای پیشگیری از مواد مخدر می‌شود به مراتب کمتر از هزینه‌ای است که برای ترک اعتیاد افراد می‌شود.

عماری با بیان اینکه برای این منظور باید جوانان را بیش از این آگاه کنیم، افزود: در این زمینه باید از کمک نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها نیز بهره گیریم.

فرماندار خوی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی خوی و مرزی بودن لزوم توجه به مرزهای این شهر روز به روز بیش‌تر احساس می‌شود.

عماری با اشاره به توطئه دشمنان، گفت: دشمنان همواره در تلاش برای تسخیر ذهن و قلب جوانان ایرانی هستند و برای این منظور از تمام توان خود بهره می‌گیرند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از این موضوع باید آگاهی را در جوانان بیشتر کرد و آن‌ها را از مضرات ابتلا به مواد مخدر آشنا کرد.

عماری با تقدیر از تلاش‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، گفت: پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر و اجرای طرح‌های پیشگیری از مواد مخدر در این شهرستان قابل تحسین است.

انتهای پیام/61001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول