اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد

دستگیری 44 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مأموران انتظامی استان قزوین در طرح دستگیری خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر 44 نفر را دستگیر و سه کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

دستگیری 44 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در قزوین

ولی وندایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در نخستین اقدام روز گذشته، مأموران انتظامی پاسگاه کورانه قزوین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی آزادراه قزوین ـ کرج به یک دستگاه سواری پراید با دو سرنشین مشکوک شدند که در بازرسی از خودرو مقدار سه کیلوگرم تریاک کشف و راننده و سرنشین پراید دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: همچنین، مأموران انتظامی کلانتری 13 شهرستان قزوین طرح جمع‌آوری معتادان و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر را به اجرا در آورده و یک فروشنده، سه نگهدارنده مواد مخدر و هفت معتاد خیابانی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ابراز داشت: مأموران انتظامی شهرستان قزوین با اجرای این طرح 11 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند.

وندایی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان البرز روز گذشته با اجرای طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان خیابانی، 12 نفر را دستگیر کردند.

این مسئول ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان آبیک، طرح پاکسازی نقاط آلوده را اجرا کردند که در این اقدام سه نفر دستگیر شدند.

گفتنی‌ است؛ با اجرای این طرح در شهرستان‌های بویین زهرا و تاکستان نیز پنج نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/2667/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول