اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت هیرمند خبر داد

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در هیرمند

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت هیرمند گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی، طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان هیرمند اجرا شد.

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، مهران عبادتی ظهر امروز در جلسه اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی شهرستان هیرمند اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلی نوروزی و افزایش فعالیت برخی از مراکز و اماکن عمومی از قبیل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، داروخانه‌ها، مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری، ضرورت تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی هدفمند بر این‌گونه اماکن در دستور کار شبکه بهداشت و درمان هیرمند قرار دارد.

وی افزود: در راستای نظارت بر عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان، کارگروه سلامت تشکیل شده که هشت نفر از بازرسان شبکه بهداشت تا 15 فروردین ماه 92 از ساعت هشت صبح تا 20 شب به صورت همه روزه به بازدید واحدهای صنفی خواهند پرداخت.

سرپرست شبکه بهداشت هیرمند بیان کرد: تعداد مراکزی که برای بازرسی در این طرح مورد توجه قرار گرفته شامل اماکن عمومی و واحدهای صنفی است که در حدود 87 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، دو داروخانه و چهار فروشگاه آرایشی و بهداشتی است.

عبادتی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و اداره نظارت بر اماکن عمومی از جمله دستگاه‌هایی هستند که در طول اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی با مرکز بهداشت و درمان هیرمند همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول