اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی ارومیه خواستار شد

نصب تابلوهای هشدار در نقاط حادثه‌خیز ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی ارومیه نصب تابلوهای هشدار در نقاط حادثه‌خیز ارومیه را خواستار شد و گفت: باید مسافران و مردم را نسبت به نقاط حادثه‌خیز آگاه کرد تا به این ترتیب مشکلات کمتری در جاده‌ها ایجاد شود.

نصب تابلوهای هشدار در نقاط حادثه‌خیز ارومیه

صادق حبیب‌زاده امروز در  گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با همت مسئولان ذی‌صلاح نقاط حادثه‌خیز مناطق مختلف استان شناسایی شده است و اطلاعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه در کدام جاده‌ها احتمال وقوع حادثه وجود دارد پس باید این موارد به مردم منتقل شود تا بیشتر احتیاط کنند.

وی بر لزوم نصب تابلو و علائم هشداردهنده تاکید کرد و افزود: مردم بومی استان نسبت به چنین محل‌هایی آشنایی دارند ولی مسافران نسبت به این موارد بی‌اطلاع هستند بنابراین نصب تابلوهای اعلام هشدار یک ضرورت جدی است زیرا چنانچه به این موضوع عمل شود به اندازه قابل توجهی از میزان وقوع حادثه کاسته می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی ارومیه رفع نواقص تابلوهای محورهای مواصلاتی را مورد توجه قرار داد و افزود: تعدادی از این تابلوها پوسیده و زنگ‌زده هستند یا اینکه رنگ و نمای آنها به دلیل کهنگی از بین رفته است لذا استفاده از تابلوهای جدید و واضح باید مورد توجه قرار بگیرد مضاف بر اینکه با توجه به پهنای جاده از تابلوهای عریض استفاده شود لیکن نیابد از تابلوهای کم‌عرض جاده‌های روستایی در جاده‌های شهری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در آذربایجان‌غربی از جمله ارومیه جاذبه‌‌های گردشگری بی‌نظیری از جمله تاریخی، طبیعی و .. وجود دارد، اظهار داشت: به طور قطع در سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته با ورود گردشگران از مناطق مختلف کشور حتی گردشگران خارجی روبه‌رو می‌شویم بنابراین لازم است در همه ابعاد، شهر را برای استقبال از مهمانان آماده کنیم.

انتهای پیام/ 61002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول