اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 6

ماندگاری مسافران نوروزی مهمترین هدف تسهیلات سفر علی‎آبادکتول

خبرگزاری فارس: فرماندار علی‎آبادکتول گفت: ماندگاری مسافران در شهرستان علی‎آبادکتول از اهداف ستاد تسهیلات سفر این شهرستان است.

ماندگاری مسافران نوروزی مهمترین هدف تسهیلات سفر علی‎آبادکتول

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ علی‎اکبر کی‎پور بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان علی‎آبادکتول ضمن بررسی فعالیت‎های ادارات برای تسهیلات سفر نوروزی اظهار داشت: تمام دستگاه‎های شهرستان باید آمادگی کامل داشته و مکان‎های اقامتی و پذیرایی نیز به بهترین نحو از مسافران استقبال و پذیرایی کنند.

تلاش می‎کنیم فرهنگ بالا و غنی علی‎آبادکتول را بهتر بشناسانیم

وی توجه به اصول مذهبی، فرهنگی و مهمان‎نوازی را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: معرفی جاذبه‎های فرهنگی شهرستان از جمله مسائلی است که باید به آن بیشتر پرداخته شود تا مسافران عزیز، فرهنگ بالا و غنی این شهرستان را بهتر بشناسند.

کی‌پور تقارن ایام فاطمیه با دهه اول نوروز را یادآور شد و تاکید کرد: مساجد، تکایا و حسینیه‎ها و تمام ادارات باید در آمادگی کامل باشند تا مراسمات به بهترین نحو برگزار شود و شأن این ایام حفظ شود.

تحریم‎ها هیچ خللی در ارائه برنامه‎های خدمات‎رسانی ما ایجاد نمی‎کند

کی‎پور همچنین اظهار داشت: تحریم‎ها و مشکلات ایجاد شده هیچ خللی در برنامه‎های ما ایجاد نخواهد کرد و تمام ادارات و دستگاه‎ها به نحو احسن وظایف و خدمات خود را ارائه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد و خدمات ما در تسهیلات سفر بهتر از سال‎های قبل خواهد بود.

فرماندار شهرستان علی‎آبادکتول به برنامه‎های مربوط به راهیان نور پرداخت و گفت: در این خصوص کمیته‎ای برای برآورد کردن هزینه‎های شهرستان تشکیل شود.

آبشار کبودوال و دو دهنه محمدآباد و زرین‎گل توانمندی‎های گردشگری علی‎آبادکتول

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان علی‎آبادکتول در این جلسه گفت: ستاد تسهیلات سفر در تمام طول سال پابرجاست ولی در ایام تعطیلات نوروز فعالیت بیشتری دارد.

یاسر قندهاری وجود مناظر و جاذبه‎هایی همچون آبشار کبودوال و دو دهنه محمدآباد و زرین‎گل را از توانمندی‎های جذب گردشگری این شهرستان برشمرد.

باید تلاش کنیم تا ماندگاری مسافران در علی‎آبادکتول بیشتر شود

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار دارد و باید همه دست در دست هم شرایطی را فراهم آوریم تا ماندگاری مسافران در این شهرستان بیشتر شود.

قندهاری دبیر ستاد تسهیلات نوروزی پس از قرائت چارت تقسیم‎بندی ستاد تسهیلات سفر از روسای دستگاه‎ها خواست که لیست کشیک ادارات را هر چه زودتر به دبیر ستاد ارائه کنند تا دفترچه کشیک ادارات آماده و قبل از 25 اسفند ماه تحویل دستگاه‎ها شود.

وی تهیه کتابچه راهنمای شهرستان، استقرار کمپ‎های اطلاع‎رسانی به مسافران در ورودی‎های شرقی و غربی شهر، برپایی نمایشگاه هنرهای دستی هنرمندان شهرستان در پارک انقلاب و کبودوال، آماده‎سازی موزه‎های شهرستان برای بازدید مسافران و گردشگران، آماده‎سازی تاسیسات گردشگری شهرستان برای خدمات‎رسانی بهتر و مطلوب‎تر، برپایی سفره‎های هفت‌سین در نقاط مختلف شهرستان و اماکن گردشگری و هماهنگی با تمام ادارات و نهادهای عضو ستاد تسهیلات سفر برای همکاری و ارائه خدمات و میزبانی مناسب به مسافران و گردشگران را از جمله اقدامات و فعالیت‎های اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان علی‎آبادکتول برشمرد.

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول