اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انواری در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

برگزاری باشکوه جشن‌های نیکوکاری مهم‌ترین برنامه کمیته امداد‌

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد، برگزاری باشکوه جشن‌های نیکوکاری را مهم‌‌ترین برنامه این نهاد در سراسر کشور اعلام کرد.

برگزاری باشکوه جشن‌های نیکوکاری مهم‌ترین برنامه کمیته امداد‌

حسین انواری در بدو حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در جشن خودکفایی یک هزار و 200 خانوار مددجوی این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، مهم‌ترین برنامه کمیته امداد را برپایی هر چه باشکوه‌تر جشنواره‌های نیکوکاری در سراسر کشور اعلام کرد.

سرپرست کمیته امداد با بیان این‌که نیکوکاری و نوع‌دوستی مهم‌ترین خصیصه ایرانیان است، افزود:  جشنواره نیکوکاری امسال در سراسر کشور با شعار "سلامت، توانمندی و تحکیم بنیان خانواده" آغاز به کار خواهد کرد.

 وی ادامه داد: این جشن‌ها همزمان در سراسر کشور و از تاریخ 16 تا 18 اسفندماه سال جاری در مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد، مکان‌های نماز جمعه و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شوند.

انواری با بیان اهمیت این جشن‌ها در کمک به افراد نیازمند و آوردن شادی و خوشحالی بر سفره‌های نوروز خانواده‌های نیازمند تصریح کرد: این جشن‌ها با همکاری سازمان دانش‌آموزی، بسیج، صدا و سیما و همیاری و همراهی سایر رسانه‌ها در مکان‌های اعلام شده آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان است.

سرپرست کمیته امداد پیش‌بینی کرد جشن‌های امسال در سراسر کشور با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

انواری با بیان این‌که حضور پرشور مردم نمادی از احسان و نیکوکاری آن‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره از این آزمون سربلند بیرون آمدند و نشان دادند که نوع‌دوست و نیکوکار هستند.

وی با اشاره به روز 14 اسفند به عنوان روز نیکوکاری تأکید کرد: مهم‌ترین برنامه کمیته امداد در این ایام برگزاری جشن‌های نیکوکاری است که از رسانه‌ها انتظار داریم در این جشن بزرگ امدادگران و همه نیازمندان را تنها نگذارند و با همه وجود این جشن‌ها را پوشش رسانه‌ای دهند.

انتهای پیام/82005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول