اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد

دستگیری سارقان‌ سیم و کابل در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری سارقان‌ سیم و کابل در دشتستان خبر داد.

دستگیری سارقان‌ سیم و کابل در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دشتستان در دادگستری این شهرستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم کشور و استان است و برای تأمین امنیت در این شهرستان تلاش زیادی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت بسیار مهم است و البته بدون همکاری مردم تأمین امنیت بسیار سخت است و از مردم انتظار داریم، همکاری لازم را برای تأمین امنیت داشته باشند.

فرمانده انتظامی دشتستان خاطر نشان کرد: اقدامات ارزشمندی برای ایجاد امنیت در شهرستان صورت گرفته و از رسانه‌ها انتظار داریم، اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی را به درستی منعکس کنند.

محمودزاده با انتقاد از بزرگنمایی جرایم دشتستان تصریح کرد: برخی از جرایم کوچک که در دشتستان اتفاق می‌افتد را بزرگ جلوه می‌دهند و از کنار اقدامات مهم و ارزنده نیروی انتظامی به راحتی عبور می‌کنند و انتظار داریم نگاه منصفانه‌ای به قضایا شود.

وی از دستگیری سارقان‌ سیم و کابل در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: سارقان سیم و کابل در دشتستان  را دستگیر کرده‌ایم و تحویل دستگاه قضایی داده‌ایم.

محمودزاده اضافه کرد: برای ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان از همه امکانات و توان موجود استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان نیز اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امر لازمی است که باید تداوم یابد.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا افزود: گسترش فرهنگ اسلامی در سلامت جامعه بسیار تأثیرگذار است و امیدوار هستیم، همه مسئولان در این مسیر کمک کنند.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول