اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران پلیس

فروشنده مواد محترقه در اردبیل دستگیر شد

خبرگزاری فارس: با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اردبیل، فروشنده مواد محترقه در اردبیل دستگیر شد.

فروشنده مواد محترقه در اردبیل دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه به تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه با هدف پیشگیری از آسیب‌ها و حوادث احتمالی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اردبیل گزارش‌هایی را مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد محترقه دریافت کردند و پیگیری موضوع را با هدف حصول اطمینان از صحت آن در دستور کار خود قرار دادند.

بر این اساس، با مشخص شدن صحت گزارش‌های واصله، مأموران این یگان با هماهنگی مقام قضایی به محل سکونت این فرد عزیمت کرده و موفق شدند در بازرسی از منزل وی 17 هزار و 786 عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کنند.

متهم به همراه مواد محترقه مکشوفه جهت رسیدگی قانونی به یگان انتظامی انتقال داده شد.

پلمپ 16 واحد صنفی متخلف در اردبیل

همچنین با اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی قهوه‌خانه‌ها، 16 واحد صنفی متخلف در اردبیل پلمپ شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در این خصوص اظهار داشت: در راستای صیانت از امنیت اخلاقی، مقابله با ناهنجاری‌های صنفی، اجتماعی و همچنین ارتقای میزان رعایت حقوق شهروندی و جلب رضایتمندی مردم، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی قهوه‌خانه‌ها به مدت پنج روز توسط مأموران نظارت بر اماکن عمومی اردبیل اجرا شد.

صابر بابازاده خاطرنشان کرد: در این طرح که با استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود اجرا شد، مأموران عمل‌کننده از 544 واحد صنفی به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید و 75 واحد صنفی فاقد پروانه فعالیت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اشاره به پلمپ واحد‌های متخلف، ابراز داشت: در این طرح 16 واحد صنفی به دلیل ارتکاب تخلفات از سوی متصدیان و رعایت نکردن دستورالعمل و ضوابط ابلاغی پلمپ شدند و از فعالیت صنفی آنان جلوگیری به عمل آمد.

بابازاده در پایان تصریح کرد: در این طرح همچنین مأموران به 261 واحد صنفی مختلف تذکر لسانی داده و به 17 واحد صنفی اخطار کتبی پلمپ صادر شد.

انتهای پیام/62002/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول