اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکمیل بازیگران

«این قصه عاشقانه نیست» به پخش نوروز می‌رسد

خبرگزاری فارس: سرانجام با تکمیل بازیگران تله‌فیلم «این قصه عاشقانه نیست» که متشکل از بازیگران حرفه‌ای سینما، تلویزیون و بازیگران بومی استان فارس است به پخش نوروز می‌رسد.

«این قصه عاشقانه نیست» به پخش نوروز می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این پروژه با کارگردانی محمد قاسمی و تهیه‌ کنندگی امیدرضا محمدی است و برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود.

کار ضبط این تله‌فیلم نیز به‌زودی در شهر شیراز و با هنرمندی بازیگران این شهر در کنار بازیگران معروف سینما و تلویزیون آغاز می‌شود.

در داستان این تله‌فیلم، امیرو بابک در یک شرکت بازرگانی مشغول به کار است که در پی آگهی تبلیغات یک شرکت تولید کننده گاوصندوق درگیر ماجرای‌های عجیب و غریب می شوند...

مهران غفوریان، یوسف تیموری، مهران رجبی، بهاره افشاری، فرزاد فتحی، کریم قربانی، مطهره حاتمی، محسن جوادزاده، علی ترابی، رویا تارخ، راضیه یساویده، یگانه دارایی، ستاره مرادی و ناهید جمالی بازیگران این کار هستند.

نویسنده و کارگردان محمد قاسمی، مجری طرح فرزاد فتحی، مدیر تولید بهروز دباغی، مدیر تصویربرداری اسماعیل آقاجانی، دستیار اول کارگردان مهدی قپانی، مدیران تولید شیراز حمید صفرپور، مجتبی دل آرا، دستیار تهیه محسن مهتر و مدیر روابط عمومی پروژه نیز علی شاهسون است که با همکاری کانون تبلیغات چشم‌انداز شیراز تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول