اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان:

اردوی راهیان نور بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان گفت: اردوی راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی است.

اردوی راهیان نور بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، سید ایوب موسوی در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور برازجان اظهار داشت: نظام اسلامی روزبه‌روز بالنده‌تر و مقتدرتر می‌شود و امروز در دنیا نام ایران اسلامی مطرح است.

وی افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیر سئوال بردن نظام و تضعیف جمهوری اسلامی است که باید در برابر دشمن هوشیار باشیم و مسیر را تشخیص دهیم.

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان خاطر نشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت نظام اسلامی است و مسئولان باید با کنار گذاشتن اختلافات و با وحدت و همدلی برای رشد و توسعه کشور تلاش کنند.

موسوی ضمن تقدیر از بسیجیان برازجان به خاطر حضور هوشمندانه خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که در سخت‌ترین شرایط نیز، هر موقع اصل انقلاب و ولایت در میان باشد در صحنه حاضر خواهند شد.

وی اقتصاد مقاومتی را یک واقعیت عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست و همه ما باید نسبت به این موضوع پایبند بوده و با ترویج این فرهنگ در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده و سربلند بیرون آییم.

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان همچنین اردوهای راهیان نور را یکی از گسترده‌ترین برنامه‌های فرهنگی دانست که سالانه توسط سپاه و بسیج صورت می‌گیرد و امسال نیز به حول و قوه الهی این حرکت بزرگ انجام می‌شود.

موسوی بیان داشت: اردوی راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی است و حضور همه‌جانبه بسیجیان در این حرکت ارزش زیادی دارد.

وی تأکید کرد: ما باید تلاش کنیم در قالب اجرای برنامه اردوی راهیان نور، این فرهنگ را به جامعه و نسل جدید انتقال دهیم که باید در مقابل تمام جوامع سلطه‌گر ایستاده و مقاومت کنیم و تحریم‌ها نمی‌تواند از روند رو به رشد ما جلوگیری کند.

انتهای پیام/2451/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول