اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

اردو‌های راهیان‌ نور به هویت‌یابی جوانان کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: اجرای اردو‌های بزرگ راهیان‌ نور از جنبه‌های عدیده‌ای دارای آثار مثبت و سازنده بوده و به هویت‌یابی جوانان کمک می‌کند.

اردو‌های راهیان‌ نور به هویت‌یابی جوانان کمک می‌کند

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در حاشیه مراسم اختتامیه کاروان‌های راهیان‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با ارزیابی مثبت از برگزاری چنین اردو‌هایی، مرور روز‌های پر افتخار دفاع مقدس برای مردم به‌ ویژه جوانان و نونهالان را امری ضروری برشمرد و اظهار داشت: اجرای اردو‌های بزرگ راهیان‌ نور از جنبه‌های عدیده‌ای دارای آثار مثبت و سازنده بوده و به هویت‌یابی جوانان کمک می‌کند.

امام جمعه بویین زهرا افزود: مناطق عملیاتی خوزستان محل شهادت مردانی است که نمادی از غیرت و عزت ملت ایران بوده و زائران هنگام حضور در آن مناطق تحت تأثیر حال و هوای شهیدان قرار گرفته و با فرهنگ ایثار آشنا می‌شوند.

فرهنگ شهادت با روحیه ملت عجین شده است

وی تصریح کرد: برکت خون شهدا در یادمان‌های دفاع‌ مقدس بسیار ارزشمند بوده و روحیه غیرت، عزت و شهادت‌طلبی در زائران را تقویت کرده به‌ طوری که در طول سالیان و برگزاری این اردو‌ها به وضوح شاهد تحقق چنین آثاری بوده و از زبان زائران اظهار نظر‌های ارزشمند و جالب را پیرامون تحت تأثیر قرار گرفتن جوانان و نوجوانان شنیده‌ایم.

دفاع مقدس در تاریخ می‌درخشد

امام جمعه بویین زهرا بیان کرد: شهدای دفاع مقدس علاوه بر اینکه نفس خویش را از هر گونه گناه و مفسده‌ای پاک کرده و راه حقیقت را پیمودند حتی محل شهادت و زمین افتادن‌هایشان نیز پاک شده و مطابق وعده قطعی الهی تمام روییدنی‌ها در زمین پاک به اذن الهی انجام گرفته و هرچه در آن رشد کند برای دیگران مفید و ارزشمند است.

زرینه با بیان سخنی از شهید اهل قلم آوینی که گفته است «شهدایی که رفتند حسینی‌وار به شهادت رسیده و کسانی که ماندند باید زینبی‌وار حماسه بیافرینند»، تصریح کرد: رسالت تمام بازماندگان از کاروان شهدای کربلای ایران امروز آن است که نام، یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داشته و اجازه ندهند که گرد و غبار غفلت و مرور زمان بر چهره تابناک شهدای گرانقدر و عزیز نشسته و جایگاه آنان را کمرنگ کند.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول