اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

تولید محصولات سالم، سلامت جامعه را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: تولیدات بخش کشاورزی را باید به سوی تولید محصولات سالم و ارگانیک سوق داد زیرا محصولات سالم، سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

تولید محصولات سالم، سلامت جامعه را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان، آیت‌الله حسن عالمی در جمع اعضای شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی که تحریم همه‌جانبه علیه ملت ایران اسلامی بکار گرفته شده ضروری است با روحیه و فرهنگ جهادی و با اطاعت از ولی امر مسلمین در جبهه تولید نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته تا زمینه خودکفایی و استقلال در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی افزود: با احساس مسئولیت در حفظ ذخایر ژنتیکی بخش کشاورزی کوشا باشیم و تولیدات بخش را به سوی تولید محصولات سالم و ارگانیک سوق دهیم تا محصولاتی که در اختیار جامعه قرار می‌گیرد عاری از سم و کودهای مضر باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری از همه دست اندرکاران بخش کشاورزی استان خواست با توجه به شرایط کنونی با حمایت از تولیدات داخلی، زمینه توسعه همه‌جانبه بخش کشاورزی را دنبال کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان هم در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های بخش کشاورزی استان در زمینه‌های مختلف گفت: شرایط اقلیمی استان به گونه‌ای است که در همه فصول سال انواع محصولات سردسیری، گرمسیری و نیمه گرمسیری کشت و برداشت می‌شود.

رضا نجفی، کمبود آب، آماده نبودن زیر ساخت‌های بهره‌برداری از منابع آبی و از دسترس خارج شدن روان آب‌ها را از بارزترین مشکلات کشاورزی استان برشمرد و افزود: در حال حاضر بخش کشاورزی استان نیاز به آب پایدار دارد.

وی انتقال آب با لوله به مزارع، مهار روان آب‌ها با ایجاد سدهای مخزنی و انجام عملیات آبخیزداری را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/75002/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول