اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جامعه بسیج زنان شاهین‌شهر و میمه خبر داد

اعزام 250 خواهر بسیجی به اردو‌های راهیان نور

خبرگزاری فارس: مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: از 27 اسفند ماه امسال حدود 250 نفر از خواهران بسیجی در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

اعزام 250 خواهر بسیجی به اردو‌های راهیان نور

زهرا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام برای اعزام خواهران بسیجی به اردو‌های راهیان نور آغاز شده است، اظهار کرد: اعزام خواهران بسیجی این شهرستان به اردو‌های راهیان  از 27 اسفندماه امسال تا 11 فروردین ماه سال آینده صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا 11 فروردین سال آینده حدود 250 نفر از خواهران بسیجی برای برگزاری اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.

مسئول جامعه بسیج زنان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه این اعزام‌ها به صورت خانوادگی انجام می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی، اعتقادی و مسائل مرتبط با ایام دفاع مقدس و آموزه‌های دینی برای ارائه خدمات به مردم در رأس برنامه‌های این مجموعه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تأثیر برنامه‌‌های راهیان نور بر روح، قلب، جسم و جان نسل جوان حاضر در این اردو‌ها انکار‌‌نا‌پذیر است، ادامه داد: هر شخصی که در میدان‌های جنگ هشت دفاع مقدس حضور یافته دچار یک دگرگونی معنوی شده است.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه جوانان این سرزمین حق دارند که از وقوع حوادث طی هشت سال از تاریخ کشور مطلع شوند، تاکید کرد: امیدواریم در قالب این سفر نگاه عمیق‌تری نسبت به معارف اهل‌بیت (ع) داشته و مأموریت خود را به شکل مطلوب انجام بدهیم.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول