اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره مجمع خیران سلامت امام هادی (ع) مطرح کرد

نشاط اجتماعی همراه با معنویت راهی برای درمان اعتیاد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره مجمع خیران بهداشت و سلامت امام هادی (ع) گفت: در صورتی که بستر و فضای نشاط اجتماعی در یک فضای سالم معنوی طراحی شود به صورت قطعی می‌توان میزان اعتیاد را کاهش داد.

نشاط اجتماعی همراه با معنویت راهی برای درمان اعتیاد

به گزارش خبر گزاری فارس از اصفهان، سیدمرتضی میرلوحی بعدازظهر امروز در جمع خیران سلامت و اعضای شورای شهر اصفهان اظهار داشت: سالانه چهار درصد از مردم به دلیل هزینه‌های بالای درمان زیرخط فقر می‌روند که لازم است در این ارتباط اقدامات جدی‌تری در عرصه پیشگیری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه میزان تحمل نسل جوان به دلیل بالا رفتن میزان استرس، فشار خون، آلودگی هوا، تغذیه نامناسب و عوامل دیگر نسبت به نسل‌های گذشته بسیار کاهش یافته است، ادامه داد: در عرصه سلامت لازم است، بیش از اینکه به معلول‌ پرداخته و سرمایه‌گذاری در زمینه درمان صورت بگیرد در زمینه علت‌یابی بیماری‌ها و پیشگیری از آن تلاش شود.

عضو هیئت‌مدیره مجمع خیران بهداشت و سلامت امام هادی (ع) خاطرنشان کرد: صدای مجمع خیران سلامت چندین سال است که به بیرون از مجمع نرفته و امید است که رسانه‌ها بتوانند به صورت منطقی و منصفانه اخبار سلامت را منعکس کنند.

55 مورد مرگ‌های روزانه در اصفهان قابل پیشگیری است

یکی دیگر از اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیران بهداشت و سلامت امام هادی (ع) خطاب به رئیس شورای شهر استان اصفهان گفت: در کشور‌های در حال توسعه از جمله ایران 60 درصد از مرگ و میرهایی که در 24 ساعت به وقوع می‌پیوندد، قابل پیشگیری است.

سیدرضا اسحاقی بر نشاط اجتماعی تاکید فراوان کرد و ادامه داد: در صورتی که بستر و فضای نشاط اجتماعی در یک فضای سالم معنوی طراحی شود به صورت قطعی می‌تواند با ترشح طبیعی مورفین و نیکوتین در بدن میزان اعتیاد را کاهش داد.

انتهای پیام/63003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول