اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد برگزاری دومین جشنواره تئاتر،‌ سرود و تواشیح سپاه:

200 هنرمند پاسدار در سه حوزه هنری در سمنان با هم رقابت می‏کنند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد برگزاری دومین جشنواره تئاتر،‌ سرود و تواشیح سپاه کشور از رقابت 200 هنرمند پاسدار در سه حوزه هنری به میزبانی سمنان خبر داد.

200 هنرمند پاسدار در سه حوزه هنری در سمنان با هم رقابت می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا رجبی در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره تئاتر،‌ سرود و تواشیح سپاه کشور به میزبانی استان سمنان که با حضور مسئولان کمیته‌های هفت‏گانه دومین جشنواره تئاتر، ‌سرود و تواشیح سپاه استان سمنان، معاون سیمای مرکز سمنان و‌ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، تقویت فعالیت‌های هنری در سپاه، فرهنگ‌سازی و کمک به ماندگاری ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: 200 نفر از هنرمندان پاسدار در این جشنواره با یکدیگر در سه حوزه هنری تئاتر،‌ سرود و تواشیح با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رجبی افزود: در این جشنواره از استان‌های زنجان، مازندران، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، اردبیل، خراسان جنوبی، کردستان و البرز به مدت دو روز حضور خواهند داشت و رقابتی سالم را به نمایش می‌گذارند.

معاون سپاه استان سمنان با بیان اینکه در دو بخش سرود و تئاتر 21 اجرا را شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در بخش سرود، استان‌های مازندران، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی و در بخش تواشیح، استان‌های یزد، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان با هم رقابت می‏کنند.

دبیر ستاد برگزاری دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه کشور تصریح کرد: همچنین در بخش تئاتر، استان‌های سمنان، اردبیل، خراسان جنوبی،کردستان و البرز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: نخستین جشنواره تئاتر، ‌سرود و تواشیح سپاه کشور در سال 90 و به میزبانی استان البرز برگزار شده است.

دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه کشور در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر به صورت هم‏زمان برپا خواهد شد.

محل برگزاری این جشنواره، در دو سالن تئاتر شهر سمنان و نیستان مهدیشهر و زمان برگزاری آن 15 و 16 اسفندماه 1391 تعیین شده است.

انتهای پیام/2249/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول