اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت

پرده‌برداری از یادمان شهدای دانش آموز در مدرسه راهنمایی شیروان

خبرگزاری فارس: از یادمان 15 شهید دانش آموز به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزشگاه شاهد 4 شیروان با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی شیروان پرده‌برداری شد.

پرده‌برداری از یادمان شهدای دانش آموز در مدرسه راهنمایی شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، مدیر آموزش و پرورش شیروان در آیین افتتاحیه یادمان شهدای دانش آموز گفت: یادمان شهدای دانش آموز به ما یادآوری می‌کند که مواظب باشیم از صراط مستقیم خارج نشویم و پیروان واقعی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

رمضانعلی شیردل افزود: مقاومت رزمندگان مقابل کفر در دفاع مقدس باید همیشه زنده نگه داشته شود در حالی که دشمنان به دنبال این هستند که جامعه این ارزش‌ها را فراموش کند و به یاد نیاورند که در طول دفاع مقدس چگونه اسلام ناب محمدی (ص) زنده نگه داشته شد.

وی افزود: یک ششم شهدای ما شهدای دانش آموز هستند و شیروان 633 شهید و 114 شهید دانش آموز و 11 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش فارس، خبر دیگری نیز حاکی است،‌ مشاوران جوان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق خراسان شمالی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مشاوران جوان آموزش و پرورش استان در این سفر به مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، والفجر 8، کربلایی 5 و شلمچه اعزام می‌شوند.

این سفر معنوی با همکاری گروه مشاوران جوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی و معاونت ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول