اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال وام به دانشجویان پیام‌نور آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: 2 میلیارد و 750 میلیون ریال وام شهریه به دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی پرداخت شده است.

پرداخت 2 میلیارد ریال وام به دانشجویان پیام‌نور آذربایجان‌غربی

علی ظهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 2 میلیارد و 750 میلیون ریال وام شهریه به دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پرداخت شده است به طوری که این پرداخت در ترم نخست سال تحصیلی 91 ـ 92 صورت گرفت.

وی افزود: مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال وام شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 90ـ 91 به دانشجویان پرداخت شده است.

ظهری پرداخت وام شهریه را یکی از تدابیر اتخاذ شده در راستای حمایت از دانشجویان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت دانست و افزود: با این قبیل اقداماتی که انجام می‌گیرد و با تدابیری که اتخاذ شده است فرصت تحصیل برای همه علاقه‌مندان فراهم شده و از دست یافتن به مدارج بالای علمی به دلیل مشکلات مالی جا نمی‌مانند.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی به لزوم تلاش برای رشد فکری و  پرورش فکری جوانان تاکید کرد و گفت: برگزاری مراسم‌های دینی، مذهبی و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف در اعیاد، ایام شهادت ائمه اطهار(ع)، شرکت در مسابقات قرآنی و ورزشی از جمله اقداماتی که در طول سال در حوزه فرهنگی انجام می‌گیرد.

وی به تشریح عملکرد حوزه مدیریت امور آموزشی پرداخت و گفت: بررسی بیش از یک هزار مورد از مشکلات آموزشی، نقل انتقال و ... در شورای آموزشی استان، تشکیل متوالی و ماهانه شورای آموزشی، بررسی و تائید حق‌التدریس مراکز و واحدها، توزیع و راهنمایی دفترچه فراگیر کارشناسی و کارشناسی ارشد، درخواست و پیگیری ایجاد رشته‌های مقاطع ارشد و دکتری، بررسی و تصویب پروپوزال و .. دانشجویان تحصیلات تکمیلی، تشکیل ماهانه شورای تحصیلات تکمیلی از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش از دانشگاه است.

ظهری به بررسی 3 هزار و 800 فقره پرونده دانش‌آموختگی اشاره کرد و بیان داشت: صدور و تایید تعداد 3 هزار و 640 فقره گواهینامه موقت پایان تحصیلات در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و ارسال به مراکز و واحدها از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بررسی و صدور تعداد یک هزار و 200 مورد تائیدیه تحصیلی دانش‌آموختگی به اداره‌ها و ارگان‌های دولتی از دیگر اقداماتی است که انجام شد.

انتهای پیام/61002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول