اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد این استان عنوان کرد

خدمات‌رسانی کمیته امداد به 1900 دانشجوی دختر کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 1900 دانشجوی دختر کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

خدمات‌رسانی کمیته امداد به 1900 دانشجوی دختر کهگیلویه و بویراحمدی

عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کمیته امداد از نهادهای اولیه‌ای است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام تأسیس شد و این نهاد زبان گویا و گوش شنوای نیازمندان است.

وی با بیان این‌که فعالیت‌های حوزه فرهنگی در ارائه خدمات دانشجویی دارای سرفصل‌های مختلف است، اظهار داشت: سیاست ما بر اساس فرموده مقام معظم رهبری تلاش برای توانمندی خانواده‌ها و رساندن آن‌ها به خودکفایی است.

فرهادی افزود: در همین راستا یکی از مسیرهای توانمندی و خروج از چرخه مستمری بگیری ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان است که با رفع نیازهای مادی فارغ‌التحصیل و وارد بازار کار و تلاش شوند و نیازهای مادی خانواده خود را برآورده سازند.

مدیرکل کمیته امداد استان تعداد دانشجویان تحت حمایت را 3 هزار و 650 نفر برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر تعداد یک هزار و 900 دختر و یک هزار و 750 پسر دانشجوی تحت حمایت در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف داریم که از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

فرهادی هدف اصلی از برگزاری همایش‌های دانشجویی را شناسایی دانشجویان مستعد و خلاق و ممتاز دانست و گفت: شناسایی استعدادهای درخشان برای سیاست‌گذاری مدیریت کشور و اثربخشی در آینده بسیار مهم است.

وی تقویت باورهای دینی، ارتقاء آگاهی‌های اجتماعی و فرهنگی، برنامه‌ریزی در خصوص جهت‌گیری صحیح در زندگی، تبیین دستاوردهای انقلاب را از دیگر اهداف برگزاری همایش‌های دانشجویی عنوان کرد.

انتهای پیام/2571/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول