اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش روحیه کار آفرینی صورت گرفت

افتتاح دفتر کار آفرینی دانشجویی در تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور تاکستان از تشکیل دفتر کار آفرینی به‌ منظور افزایش روحیه کار آفرینی در دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

افتتاح دفتر کار آفرینی دانشجویی در تاکستان

بهمن طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به ضرورت برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام‌ نور واحد تاکستان تاکنون چهار دور از این کرسی‌ها را با موضوع‌های مختلف در سطح دانشگاه برگزار کرده است و به گواه اسناد برگزاری نخستین دور از این کرسی‌ها مربوط به این واحد دانشگاهی فعال بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان افزود: تشکل دفتر مشاوره دانشجویان نیز تاکنون کمک‌های شایانی را به این واحد آموزشی دانشگاهی به‌ منظور رشد کیفی دانشجویان کرده است.

وی با اشاره به تشکیل دفتر کار آفرینی و راه‌اندازی مکان مناسب برای فعالیت انجمن‌ها و کانون‌های مختلف تصریح کرد: دفتر کار آفرینی پیام‌ نور تاکستان را به جرأت می‌توان گفت که جزو نخستین دفاتر در سطح دانشگاه‌های پیام‌ نور استان است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان با اشاره به ضرورت ایجاد کانون‌ها و مراکز بصیرتی و عقیدتی در دانشگاه‌ها عنوان کرد: تعداد 14 انجمن علمی و کانون فرهنگی تاکنون در پیام‌ نور تاکستان راه‌اندازی شد.

طاهرخانی با اشاره به ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید قارچ‌ و نیز روانشناسی مرتبط با دروس دانشجویان عنوان کرد: دانشگاه پیام‌ نور تاکستان با برپایی محافل انس با قرآن کریم طی چهار سال گذشته توانسته گام‌های مؤثری در زمینه گسترش فرهنگ قرآن بین دانشجویان برداشته و در این حوزه اثرگذار باشد.

وی با اشاره به توسعه فعالیت‌های انجمن نجوم دانشگاه پیام‌ نور تاکستان و دریافت لوح از سوی وزیر علوم به پاس اقدامات این انجمن عنوان کرد: تشکیل کانون پیام طبیعت در زمینه شناخت و حفاظت از محیط‌‌ زیست نیز برنامه شاخص این واحد در راستای نگهداری محیط طبیعی بود که موفق به دریافت لوح از جهاد دانشگاهی کشور شد.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان با اشاره به برگزاری سالانه همایش‌های هوای پاک، هفته معلم و همایش سالروز تأسیس واحد پیام‌ نور در این شهرستان عنوان کرد: تعداد قابل توجهی از دانشجویان این واحد تاکنون در مسابقات مختلف دو و میدانی، تکواندو، تیر و کمان، کشتی و همچنین مسابقات قرآن حائز رتبه‌های برتر و نخست شده و افتخار آفرین برای این واحد شده‌اند.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول