اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عبور از سد شهرداری و علوم پزشکی

آموزش و پرورش و برق در والیبال کارکنان دولت فینالیست شدند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم از راهیابی تیم‌های آموزش و پرورش و برق به دیدار نهایی پیکارهای والیبال این المپیاد خبر داد.

آموزش و پرورش و برق در والیبال کارکنان دولت فینالیست شدند

اسماعیل زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در هشت رشته ورزشی اظهار کرد: این المپیاد با رقابت کارکنان دستگاه‌های دولتی در هشت رشته ورزشی برگزار می‌شود و طی آن ورزشکاران شرکت‌کننده در دو بخش آقایان و بانوان برای کسب عنوان‌های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: رقابت‌های رشته والیبال بعد از فوتسال جذابیت بسیار بالایی داشت و بعد از اینکه تیم‌ها بازی‌های مرحله گروهی را به شکل دوره‌ای پشت سر گذاشتند، سرانجام چهار تیم آموزش و پرورش، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت توزیع نیروی برق به نیمه نهایی رسیدند.

دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم افزود: در مرحله نیمه پایانی این دوره از مسابقات که طبق برنامه‌ریزی هیئت والیبال به عنوان متولی برگزاری رقابت‌ها یکشنبه شب به انجام رسید، دو تیم برق و آموزش و پرورش راهی دیدار نهایی شدند.

وی ابراز داشت: در مرحله نیمه نهایی تیم والیبال کارکنان آموزش و پرورش با غلبه بر تیم شهرداری جواز صعود به فینال والیبال کارکنان دولت را کسب کرد در حالی که در دیگر بازی این مرحله تیم برق از سد دانشگاه علوم پزشکی گذشت و به مسابقه پایانی راه یافت.

زند با اشاره به برنامه بازی‌های روز پایانی پیکارهای رشته والیبال یادآور شد: دیدارهای روز پایانی با انجام مسابقه فینال بین تیم‌های برق و آموزش و پرورش و همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های علوم پزشکی و شهرداری امشب در سالن محمدی کاشانی قم به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: این المپیاد در مقایسه با دوره‌های قبل با کیفیت بهتری در حال برگزاری است و بعد از اینکه تیم‌های برتر رشته فوتسال معرفی شدند، رقابت در سایر رشته‌ها نیز با جدال مدعیان کسب عناوین برتر در هفت رشته ورزشی به انجام می‌رسد.

دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم اضافه کرد: امسال رقابت‌های آقایان شرکت‌کننده در این المپیاد در رشته‌های دارت، پینگ پنگ، طناب کشی، والیبال، دو و میدانی، شنا و فوتسال به انجام رسید.

وی عنوان داشت:‌ نکته جالب و قابل توجه این دوره از مسابقات استقبال بانوان کارکنان ارگان‌های دولتی بود و رقابت‌های بانوان در رشته‌های شنا، طناب کشی، آمادگی جسمانی و دارت به انجام رسید تا برترین‌های هر رشته معرفی شوند.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول